قلب مرد جوان در شرق تهران شکافته شد + انگیزه چه بود

درگیری خونین 2 جوان شرق تهران سناریوی مرگباری را رقم زد و فرید برای هواخواهی پا در صحنه گذاشته و کشته شد.

قلب مرد جوان در شرق تهران شکافته شد + انگیزه چه بود

چشم در چشم شدن 2 جوان در شرق تهران سناریوی خونینی را رقم زد. چشم در چشم شدن پسر جوان با کارگر میدان تره بار صحنه یک قتل را رقم زد و عاقبت دعوا به خاطر چشم در چشم شدن به قتل رسید. در این پرونده عامل جنایت پس از دستگیری به قتل خود بخاطر چشم در چشم شدن اعتراف کرد. قربانی جنایت به خاطر هواخواهی از دوستش در صحنه درگیری بخاطر چشم در چشم شدن وارد معرکه شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 12 شامگاه یکشنبه 21 شهریور امسال ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در جریان درگیری خونینی در میدان پروین قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم پی بردند پسر 27 ساله ای از ناحیه قلب هدف ضربه چاقو قرار گرفته است که خیلی زود پسر جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شد اما پسر جوان بخاطر شدت ضربه و خونریزی زیاد روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

قتل بخاطر چشم در چشم شدن

همین کافی بود تا ماجرای قتل پسر جوان در درگیری خونین میدان پروین به بازپرس ویژه قتل مخابره شود و تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند و مشخص شد که قربانی این جنایت که فرید نام دارد در حمایت یکی از دوستانش پا در این درگیری خونین گذاشته است.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که فرید و چند تن از دوستانش در میدان تره بار میدان پروین کار می کنند و قبل از این درگیری خونین قاتل با یکی از دوستان وی در پارک درگیر شده و فرید برای حمایت از دوستش به سراغ قاتل می رود که هدف ضربه مرگبار چاقو قرار می گیرد.

تجسس های پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد و کارآگاهان با تحقیقات میدانی موفق به شناسایی متهم که امیر نام دارد شدند و در ادامه مشخص شد امیر پس از قتل از تهران خارج شده و فراری است.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کردند که امیر به خانه شان بازگشته و همین کافی بود تا تیم پلیسی در عملیاتی غافلگیرانه امیر را شامگاه سه شنبه 18 آبان ماه در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

چشم در چشم شدن 2 جوان در شرق تهران

امیر که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: روز حادثه دوست فرید که در میدان تره بار کار می کند از یک مغازه سیگار خرید و در زمان بازگشت به میدان تره بار با هم چشم در چشم شدیم و با هم درگیر شدیم که او را به باد کتک گرفتم و فکر می کردم اختلاف ما پایان گرفته است.

وی افزود: بعد از چند ساعت در پارک بودم که دیدیم پسر جوان که با او درگیر شدم با چند نفر از همشهری هایشان که در میدان تره بار کار می کنند به سمت من آمدند و چون می دانستم آنها برای انتقام گیری آمدند دست به چاقو شدم و در درگیری با فرید متوجه نشدم که چاقو چطور وارد سینه اش شد و وقتی به خودم آمدم دیدم پسر جوان غرق خون روی زمین افتاده است که قبل از حضور پلیس پا به فرار گذاشتم.

بنا بر این گزارش، متهم به دستور بازپرس محمدحسین زارعی از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر دراختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها