زن بی آبرو شکارچی زنان و دختران کرمان بود ! / 3 مرد نوچه اش بودند

۲ باند زورگیری و سرقت به عنف در کرمان متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری و انهدام دو باند زورگیری با سلاح سرد و سرقت به عنف در شهر کرمان خبر داد.

زن بی آبرو شکارچی زنان و دختران کرمان بود ! / 3 مرد نوچه اش بودند

سردار عبدالرضا ناظری  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان کرمان چندین باند سارقین به عنف در استان کرمان دستگیر و متلاشی شده‌اند اظهار داشت: در این میان دو باند مهم در مرکز استان فعالیت و اعمال مجرمانه داشتند که دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه در یکی از باندها یک خانم و سه نفر مرد حضور دارند که در ملاعام و با تهدید چاقو اقدام به زورگیری می‌کردند گفت: با کمک خانم، سوژه‌ها مختلف در سطح شهر شناسایی شده و سه نفر اراذل اموال سوژه‌ها را با تهدید قمه و چاقو به سرقت می‌بردند که این باند حتی سرقت موتورسیکلت هم داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه این باند چهار نفره تا کنون به هشت فقره سرقت اعتراف داشته که مالباختگان مراجعه و سارق را شناسایی کردند تصریح کرد: قطعاً با سوابق مجرمانه‌ای که این افراد داشتند، سرقت‌های بیشتری انجام شده که همکاران ما در انتظامی شهرستان کرمان و پلیس آگاهی مشغول جمع آوری ادله و شناسایی بقیه شکات هستند.

باند زورگیران از سالمندان کرمان متلاشی شدند

وی با بیان اینکه باند دوم سارقین به عنفی هستند که با همدستی یک خانم، سه نفر سارق و یک مالخر اقدام به انجام کارهای مجرمانه می‌کردند گفت: این خانم به عنوان کارگر به منازل مسکونی ورود کرده است.

سردار ناظری با اشاره به اینکه این خانم از طریق یکی از شرکت‌های خدماتی برای کار در منازل معرفی شده بوده افزود: فرد مذکور پس از ورود به منزل مشخصات خانه و سوژه‌ها به ویژه خانم‌های مسن تنها را شناسایی می‌کرد.

وی ادامه داد: یا خود این خانم اقدام به باز کردن درب منازل برای سارقان می‌کرد، یا بعد از خروج وی از منزل سارقان وارد منزل ‌می‌شدند و یا در ساعات اولیه شب سارقان به منزل وارد شده و با تهدید چاقو و سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات سوژه‌ها می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تا کنون هشت مورد سرقت شناسایی، بسیاری از اموال مردم کشف شده و به دنبال شناسایی سوژه‌های دیگر هستیم گفت: این سارقان توسط مقامات قضایی تحت قرار تحویل زندان شدند.

وی با بیان اینکه امروز پلیس اشراف خوبی دارد افزود: پلیس کوچک‌ترین مماشاتی با کسانی که بخواهند اختلالی در نظم و امنیت جامعه داشته باشند و اراذل و اوباشی که قصد دارند آرامش مردم را به هم زده و اموال مردم را سرقت کنند، نداشته و با پیگیری و پیجویی مجرمان را به مجازات قانونی خود خواهد رساند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه این سارقان در رده سنی بین 18 تا 22 سال هستند و خانم‌هایی هم که با آنها همکاری داشتند زیر 20 سال سن داشتند افزود: مالخری هم در این باند دستگیر شده حدود 40 سال سن داشته و شغل وی هم همین مالخری است.

وی با عنوان اینکه در یکی دیگر از پرونده‌ها 10 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند گفت: این 10 نفر نزاع و سوء مصرف مشروبات الکی داشتند که تحویل مراجع قانونی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در بین بازداشت شدگان این پرونده از اتباع بیگانه هم حضور دارند افزود: با کمیسیون اتباع بیگانه استانداری هماهنگی شده تا افرادی که مبادرت به این گونه جرائم می‌کنند خود و وابستگان آنها از ایران تردد شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها