دستگیری بی آبروترین خانواده در دلیجان / فرزند خردسال هم قاچاقچی بود

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک زوج مواد فروش و کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی آنها خبر داد.

دستگیری بی آبروترین خانواده در دلیجان / فرزند خردسال هم قاچاقچی بود

سرهنگ "یوسف سپهوند" بیان داشت: در پی کسب خبری در زمینه انتقال مواد مخدر از سوی یک توزیع کننده عمده مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان به دیگر استان ها، مأموران انتظامی این شهرستان، برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

به گزارش رکنا، وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران، مشخص شد که فرد مورد نظر به همراه همسر جوان و فرزند خردسال خود، در قالب پوشش خانوادگی و با یک دستگاه خودروی سواری درحال انتقال مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به مقصد استان های مرکزی کشور است.

دستگیری باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در دلیجان

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: مأموران این پلیس، پس از اتمام تحقیقات میدانی و تعیین مسیر حرکت خودرو، در عملیاتی ، موفق به توقیف خودروی حامل مواد مخدر شدند.

سرهنگ "سپهوند" اظهارداشت: در بازرسی مأموران از این خودروی توقیفی ۳۱ کیلو گرم تریاک که به شیوه ماهرانه ای در صندوق عقب آن جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید برعزم قاطع پلیس در مبارزه مستمر و هدفمند با پدیده شوم مواد مخدر در کشور بیان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها