رشد ۸ درصدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در مرداد امسال

تا پایان مرداد سال جاری دومیلیون و ۲۸۵ هزار و ۳۰۹ نفر بازنشسته از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند که در مقایسه با تعداد بازنشستگان در مرداد سال ۱۳۹۹ افزایش ۸ درصدی را نشان می دهد.

رشد ۸ درصدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در مرداد امسال

طبق اعلام مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی؛ در مرداد ۱۳۹۹ تعداد بازنشستگان این سازمان ۲ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۳۷۸ نفر بوده است.

همچنین ۱۴۱ هزار و ۲۶ نفر از کارافتاده و ۹۸۵ هزار و ۹۲۴ مورد پرونده‌های فوت جزو پرونده‌های مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در مرداد سال جاری است که در مجموع پرونده‌های مستمری در همین مدت به ۳ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۶۰ نفر می رسد.

طبق بررسی های مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی در خصوص تعداد برقراری‌های بازنشستگی در پنج ماه منتهی به مرداد سال جاری، در فروردین امسال ۱۶ هزار و ۳۳۸ نفر بازنشسته شدند و در اردیبهشت ۲۳ هزار و ۴۴۹ نفر به بازنشستگان این سازمان افزوده شدند و در خرداد ۱۷ هزار و ۱۷۰، در تیر ۱۶ هزار و ۲۷۲ مورد و در مرداد ۱۲ هزار و ۴۲۵ مورد حکم بازنشستگی صادر شده است.

از مجموع پرونده های مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در پایان مرداد ۵۲ درصد مربوط به بازنشستگان، ۴۴ درصد متعلق به بازماندگان و ۳ درصد مربوط به از کارافتادگان هستند.

در میان ادارات کل تامین اجتماعی کشور، ادارات کل اصفهان، شرق تهران، غرب تهران، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، مازندان، شهرستان های تهران، البرز، گیلان، کرمان و مرکزی بیشترین تعداد بازنشسته تحت پوشش را در مرداد سال جاری داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها