عکس های محرمانه کار دست زن طبسی داد/ آبرویش رفت

عامل هتک حیثیت شاکی در اینستاگرام شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از شناسایی عامل انتشار تصاویر خصوصی ، هتک حیثیت و تهدید شاکیه در بستر اینستاگرام خبر داد.

عکس های محرمانه کار دست زن طبسی داد/ آبرویش رفت

سرهنگ "علی محمدپور" رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان طبس که عنوان داشت فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی وی در بستر اینستاگرام موجب هتک حرمتش در فضای مجازی شده است، پرونده به صورت ویژه در دستور کار افسران سایبری این پلیس قرار گرفت.  

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت گرفته توسط افسران سایبری شهرستان طبس، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در این پلیس حضور پیدار کرد.

این مقام سایبری گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم، منکر هر گونه بزه ارتکابی شد ولی پس از ارائه مدارک و مستندات موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که چند مدت پیش بصورت اتفاقی از طریق اینستاگرام با شاکیه آشنا شده و با جلب اعتماد وی و پس از دریافت تصاویر شخصی‌اش، به دلایلی اختلاف پیدارکردیم، که وی نیز من را در فضای مجازی بلاک نمود و من جهت انتقام گرفتن این کار را انجام دادم.

سرهنگ محمدپور به کاربران فضای مجازی هشدار داد: فضای مجازی محل مناسبی برای انتقام جویی نیست و هرگونه سواستفاده از نام و انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه های اجتماعی از مصادیق جرم‌های رایانه‌ای محسوب شده و متهمین بر اساس قانون به حبس و جزای نقدی محکوم خواهند شد.

سرهنگ محمدپور در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه‌ای آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش فوریت‌های سایبری اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها