فیلم خصوصی تولد زن جوان در بیرجند دست به دست شد

لایوی که عامل پخش فیلم‌های خصوصی جشن تولد شد.

فیلم خصوصی تولد زن جوان در بیرجند دست به دست شد

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از شناسایی مجرم سایبری که اقدام به انتشار فیلم‌های خصوصی جشن تولد شاکیه در اینستاگرام کرده بود، خبر داد.

سرهنگ"‌علی محمدپور" رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و بیان داشت فردی ناشناس در بستر اینستاگرام اقدام به پخش فیلم‌های خصوصی جشن‌تولد وی نموده است.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی افزود: شاکیه در ادامه اظهاراتش عنوان داشت مدتی پیش در منزلم جشن تولدی برگزار شد و با توجه به پوشش نامناسبم در جلسه جشن‌تولد ، یکی از دوستانم اقدام به گرفتن لایو توسط پیج اینستاگرام خود نموده که فردی ناشناس با گرفتن فیلم از لایو وی و با برش زدن فیلم‌ها اقدام به پخش آن‌ها در اینستاگرام کرده است.

بی آبرویی زن جوان در بیرجند

سرهنگ محمدپور گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس متهم شناسایی و به این پلیس دلالت داده شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی ادامه داد: متهم پس از حضور در پلیس فتا ، ابتدا منکر ارتکاب جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و در مواجه شدن با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری گردیده به جرم خود اعتراف  کرد و انگیزه خود از این اقدام انتقام‌جویی و اختلافات قبلی عنوان کرد و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال شد.

سرهنگ محمدپور به هموطنان هشدار داد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست، بنابراین برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌ رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها