کودک ربایی 400 هزار دلاری در تهران / اسارت ترسناک برای پسرک 9 ساله !

3 مرد برای رسیدن به سرمایه 400 هزار دلاری اقدام به ربودن پسر بچه 9 ساله در تهران کردند.

کودک ربایی 400 هزار دلاری در تهران / اسارت ترسناک برای پسرک 9 ساله !

 صبح نخستین روز آبان ماه سال جاری پسر بچه 9 ساله ای در مسیر رفتن به مدرسه بود که 2 مرد موتورسوار به سراغ پسر بچه رفته و ادعا کردند که پدرشان آنها را فرستاده تا او را نزد پدرشان ببرند.

پسر بچه 9 ساله با اطمینان به 2 مرد موتورسوار همراه آنها شده اما نمی دانست که 2 مرد موتورسوار برای ربودن وی وارد عمل شدند.

بعد از ظهر اول آبان ماه وقتی خانواده پسر کوچولو از ناپدید شدن فرزندشان نگران می شوند با حضور در شعبه 11 دادسرای امورجنایی تهران از ناپدید شدن فرزندشان به بازپرس سهرابی خبر دادند و همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای پیدا کردن پسر 9 ساله وارد عمل شوند.

گروگانگیری پسر 9 ساله در تهران

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه آدم رباها در تماس با پدر این پسربچه از ربودن فرزندشان خبر دادند و برای رهایی پسر کوچولو درخواست 400 هزار دلار کردند و همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای رهایی پسر بچه 9 ساله وارد عمل شوند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه آدم رباها شده و مشخص شد در این گروگانگیری 3 مرد نقش دارند.

ردیابی های پلیسی به مخفیگاه آدم رباها در منطقه خاورشهر رسید و تیم پلیسی با اطمینان از حضور آدم رباها و پسر 9 ساله در مخفیگاه متهمان در منطقه خاورشهر عملیات پلیسی را صبح امروز در منطقه خاورشهر آغاز کردند.

کارآگاهان با محاصره کردن مخفیگاه آدم رباها در یک عملیات غافلگیرانه وارد خانه متهمان شده و 2 متهم را دستگیر کردند و یکی از آنها از بالای دیوار به داخل کوچه پرید و کارآگاهان در یک تعقیب و گریز کوتاه موفق به دستگیری سومین عضو این باند کردند.

تحقیقات نشان از آن دارد که طراح این باند از وضعیت مالی پسر ربوده شده اطلاع داشته و با پدر این پسربچه آشنا بوده است و طراحی این آدم ربایی را انجام داه و از دوستانش برای اجرای نقشه شان کمک گرفته  است.

بنا بر این گزارش، پسر بچه 9 ساله پس از رهایی از چنگال آدم رباها به آغوش خانواده بازگشت و متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس سهرابی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران  در اختیار کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها