بازداشت شرور ترسناک که در خیابان گوش تهرانی ها را می برید + جزئیات

۱۰۰۰ مجرم و قاچاقچی در تور پلیس غرب استان تهران گرفتار شدند.

بازداشت شرور ترسناک که در خیابان گوش تهرانی ها را می برید + جزئیات

سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در حاشیه این طرح اظهار کرد: در مدت ۷۲ساعت، با تلاش‌ها و اقدامات تخصصی مأموران انتظامی استان با اجرای ۱۷۷حکم قضایی، ۵۳۷سارق و مالخر دستگیرشدند که ۶۰درصد آنان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران در این طرح تعدادی از اراذل‌واوباش را که با درگیری و عربده‌کشی باعث احساس ناامنی در شهریار شده بودند ، دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه یکی از اشرار مأموران با دو سلاح مرگبار دوربین‌دار روبه‌رو شدند. با تحقیق از متهم مشخص شد، او و همدستانش این سلاح‌ها را طراحی و ساخته بودند و در شرارت‌های خود نیز از آنها استفاده می‌کردند.

بازداشت شرور گوشبر

 رئیس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران در حاشیه این طرح گفت: «این سلاح‌ها کشنده است و در آن از گلوله جنگی استفاده می‌شد. بررسی‌های همکارانم نشان داد، اراذل در جریان درگیری‌های خود با آنها شلیک کرده بودند.» سرهنگ معصوم زاده به دستگیری شرور گوشبر در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: «مرد شرور که سابقه شرارت دارد، پس از درگیری و کری خانی مجازی با پسر جوانی، شبانه به او حمله کرده و پس از درگیری گوش او را بریدند. »

دستگیری اشرار اسلحه‌ساز و گوشبر

به گزارش رکنا، وی افزود: کشف بیش از ۴۴فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری ۹کلاهبردار حرفه‌ای از سطح شش شهرستان غرب استان تهران از دیگر اقدامات مهم پلیس غرب استان تهران در اجرای این طرح بود.

ظهیری با اشاره به کشف ۲۵۰میلیارد ریال کالای قاچاق ، بیان کرد: در این خصوص ۱۳۹هزار قلم کالای قاچاق کشف و ۴۱قاچاقچی نیز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در این طرح ۳۶۸کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۸۵نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

وی ضمن اشاره به کشف ۱۸قبضه سلاح گرم توسط پلیس پاوا، بیان کرد: در این طرح تعداد ۸۳سلاح سرد که در اقدامات مجرمانه مورداستفاده قرار می‌گرفت، کشف شد.

در این طرح مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران موفق به دستگیری سارقان حرفه‌ای تلفن همراه شدند. سارقان ابتدا تلفن‌های اسقاطی را به قیمت پایین خریده و بعد مشابه همان گوشی را در خیابان در دست عابران شناسایی کرده و سرقت می‌کردند.

در ادامه یک هکر حرفه‌ای که عضو این باند بود، اطلاعات قابل‌ردیابی گوشی سرقتی را پاک و به‌جای آن اطلاعات گوشی اسقاطی را روی آن ثبت می‌کرد. سرکرده باند دراین‌باره گفت: « اغلب گوشی‌های سرقتی به یک‌دهم قیمت خریده و برای فروش به افغانستان منتقل می‌شود تا در آنجا استفاده شود. اعضای باند ما برای این‌که گوشی‌های سرقتی را به قیمت خوبی بفروشیم و قابل‌ردیابی هم نباشد، این روش را انتخاب کرد. با تغییر اطلاعات گوشی‌های سرقتی، دیگر امکان ردیابی آن توسط پلیس وجود ندارد.» رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران درباره این پرونده  گفت:« با دستگیری اعضای این باند ده‌ها گوشی سرقتی و اسقاطی از آنها کشف و پرونده برای رسیدگی به دادسرا ارسال شد.» سرهنگ کریم‌خانی همچنین از دستگیری سارقی خبر داد که در پوشش نظافتچی وارد خانه‌ها می‌شد و سرقت می‌کرد.

وی درباره شگرد این سارق اظهار کرد: متهم با تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی خودش را نظافتچی معرفی و پس از ورود به خانه‌ها در فرصت مناسب پول و طلا سرقت می‌کرد.پس از طرح شکایت‌های مشابه کارآگاهان مبارزه با سرقت، تحقیقات خود را آغاز کرده و متهم را هنگام شکار طعمه‌ای جدید دستگیر کردند.»/جام جم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها