درمان کبد چرب با تغذیه

کبد چرب در پزشکی حالتی برگشت‌پذیر از تجمع چربی در سلول‌های کبدی است که با التهاب کبد مشخص می‌شود برای عدم ابتلا به این بیماری این غذا را بخورید.

درمان کبد چرب با تغذیه

کبدی که از انسداد چربی پاک است، بیشتر  متابولیسم انجام می دهد و در برابر پیری مغز، فشار خون بالا، بیماری قلبی و دیابت مقاومت بیشتری دارد - به علاوه، از خلق و خوی خوب خم محافظت می کند و سطح اضطراب را تا 58 درصد کاهش می دهد. تلاش ها در پزشکی در حالی که کبد چرب بیش از 80 درصد از زنان بالای 40 سال را تحت تاثیر قرار می دهد، بر پیشگیری و درمان این بیماری خطرناک معطوف شده است.

دانشمندان بریتانیایی می گویند تنها 30 دقیقه فعالیت روزانه به کبد کمک می کند 39 درصد چربی ذخیره شده خود را بسوزاند. همانطور که جفری بی. شویمر، محقق کبد چرب، MD توضیح می دهد، ورزش با شدت متوسط ​​باعث تجزیه چربی در کبد می شود. و همچنین لازم نیست همه این کارها را یکباره انجام دهید. سه مرتبه در طول روز و روزانه 10 دقیقه نیز مناسب است.

کمی زیر نور خورشید استراحت کنید. تحقیقات استرالیایی ها نشان می دهد که قرار گرفتن روزانه 15 دقیقه در معرض نور خورشید (بدون ضد آفتاب) به کبد کمک می کند تا 50 درصد از ذخایر چربی خود را در عرض 12 هفته دفع کند. دلیل: اشعه ماوراء بنفش پوست را تحریک می کند تا ویتامین D بسازد، که آنزیم های کبدی را فعال می کند که چربی را برای سوخت می سوزاند.

تاکو، نان تست و سالاد را با گواک و آووکادو دوست دارید؟ کبد شما هم همینطور! تحقیقات در مورد غذاهای گیاهی برای تغذیه انسان نشان می دهد که ترکیبات گیاهی موجود در آووکادو به کبد کمک می کند تا به طور موثر چربی بسوزاند، خوردن دو عدد از این جواهرات سبز در هفته می تواند تجمع در اندام را تا 33 درصد کاهش دهد در حالی که خطر تجمع چربی کبد در آینده را تا 55 درصد کاهش می دهد. این دستور پخت گوآکاموله خوشمزه با گوجه فرنگی را امتحان کنید!

 

عناصر:

 

2 عدد آووکادو رسیده

2 قاشق غذاخوری آب لیمو

1⁄4 فنجان گشنیز خرد شده

1 پیازچه، خرد شده

1⁄2 قاشق چایخوری پودر سیر

1⁄4 قاشق چایخوری نمک

2 قاشق غذاخوری گوجه فرنگی دانه ای خرد شده

 

دستورالعمل:

آووکادو را پوست گرفته و خرد کنید. در غذاساز، آووکادو و آبلیمو را بپزید تا درشت خرد شود.

گشنیز، پیازچه، پودر سیر و نمک را اضافه کنید. این ترکیب را طوری مخلوط کنید(30 تا 60 ثانیه) که کمی درشت باشد،. به کاسه گوجه فرنگی اضافه کنید.

توجه: قبل از مصرف مکمل با پزشک خود مشورت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها