چه کسی رئیس جمعیت هلال احمر می‌شود؟

در جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر قرار است از بین ۲۲ کاندیدا ریاست جمعیت هلال احمر یک نفر انتخاب و به عنوان رئیس جدید این نهاد فعالیت خود را آغاز کند.

 چه کسی رئیس جمعیت هلال احمر می‌شود؟

بنابر اعلام شورای عالی جمعیت هلال احمر از صبح امروز مراسم انتخابات ریاست جمعیت هلال احمر آغاز شده است و بر همین اساس قرار است از بین 22 کاندید ریاست جمعیت هلال احمر یک نفر به عنوان ریاست جدید جمعیت هلال احمر انتخاب و در نهایت با حکم ریاست جمهور به عنوان رئیس این مجموعه فعالیت خود را آغاز کند.

از جمله افرادی که برای این دوره از ریاست جمعیت هلال احمر ثبت نام کرده‌اند می‌توان به حجت حاجی محمدی یزدی، سیدعلی ریاض، احمدی اسفندیاری، علی حیدرنژاد، شاهرخ رامین، فریبرز بوداغی مالیدره، عباس احمدپورثمرین، رضا سعیدی، فرهادی مصدری درگاه، شهرام علمداری، علی دباغ، عباس مسجدی آرانی، ابوالفضل زنده دل، محمد بساک، پیرحسین کولیوند، علیرضا شهر جردی، شاهین محمدصادقی، محمدحسن حسین زاده، محمد جعفریان، محمود مظفر، محمدباقر محمدی وسعید خال اشاره کرد.

بنابر اعلام شورای هلال پس از بررسی سوابق و شرایط کاندیداها هر کدام از آنها در جمع اعضا برنامه های خود را اعلام خواهند کرد.

گفتنی است پیش از این کریم همتی ریاست جمعیت هلال احمر را برعهده داشت که در جلسه قبل شورای عالی استعفای خود را اعلام کرد./تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها