ردپای 2 مرد نامحرم در خانه مجردی مهرانه ! / راز جنازه زن تنها فاش شد

مرد دروغگو که زن جوان را کشته و سعی داشت پلیس را گمراه کند در دادگاه محاکمه می شود.

ردپای 2 مرد نامحرم در خانه مجردی مهرانه ! / راز جنازه زن تنها فاش شد

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال ناپدید شدن زن جوانی به نام مهران آغاز شد .مادر وی به پلیس آگاهی رفته بود به ماموران گفت :دخترن چند سال قبل از همسرش جدا شد و به تنهایی در خانه اش زندگی می کرد .او چند روز است ناپدید شده و خبری از او ندارم .حالا می ترسم بلایی سرش آمده باشد .

به دنبال شکایت زن سالخورده تحقیق برای به دست آمدن ردی از زنی جوان آغاز شد و مأموران در بررسی ها فهمیدند این زن با مردان زیادی رابطه داشت.

 مأموران پلیس به ردیابی گوشی موبایل زن جوان پرداختند و رد یک مرد ۳۲ ساله به نام نوید را یافتند .نوید تحت بازجویی قرار گرفت اما ادعا کرد اصلاً مهرانه را نمی‌شناسد و اطلاعی از سرنوشت او ندارد .

 ماموران پلیس در بازرسی از خانه این مرد  در خیابان خوش گوشی موبایل مهرانه را یافتند .این مردکه دستش برای پلیس رو شده بود لب به اعتراف گشود و گفت مهرانه کشته شده است اما  ادعا کرد او دستی در قتل نداشته است .

نوید  محل پنهان کردن جسد در حاشیه تهران را  به ماموران نشان داد‌ .به این ترتیب بقایای جسد زن جوان شناسایی و به پزشکی قانونی منتقل شد.

 نوید در بازجویی‌ها گفت: مهرانه زن خیابانیبود و با مردان زیاد رابطه پنهانی داشت. من و دوستم فرهاد گاهی اوقات به دیدن او می رفتیم و با او رابطه برقرار می کردیم مدتی قبل مهرانه برای فرهاد غذا خریده بود اما فرهاد پول غذا را به او نداده بود. ما آخرین بار دنبال مهرانه  رفتیم  و می خواستیم با او رابطه برقرار کنیم اما گفت مشتری دارد .من و دوستم منتظر او ماندیم و دقایقی بعد او از خانه اش خارج  و سوار ماشین ما شد. او به خانه آمد تا با ما رابطه برقرار کند.

اما به فرهاد گفت باید اول  پول غذایی را که برای او گرفته به او بپردازند و تسویه حساب کند .فرهاد و مهرانه سر  این موضوع با هم درگیر شدند.یکباره  فرهاد با گلدان به سر زن جوان کوبید.مهرانه بیهوش روی زمین افتاده بود که دوستم‌او را خفه کرد. جسدش را لای پتو پیچید و آن را در حاشیه بیابان های تهران رها کرد.

 به دنبال اظهارات این متهم ،تلاش برای ردیابی فرهاد آغاز شد. اما پلیس دریافت فرهاد وجود خارجی ندارد و ساخته ذهن نوید است .

با افشای این ماجرا نوید به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پس از معاینات بالینی اعلام کردند وی جنون دارد و مسئول اعمال خودش است.

 به این ترتیب و در حالی که روشن شده بود نویید با دروغگویی سعی داشته پلیس را گمراه کند برای او کیفرخواست صادر و پرونده اش  به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است او  به زودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیاء دم برای او حکم قصاص خواسته اند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها