درگیری دو برادر در زرین‌دشت رنگ خون گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت در استان فارس گفت: به دنبال اختلاف خانوادگی، یکی از پسران خانواده، با گلوله برادرش را زخمی کرد و متواری شد.

درگیری دو برادر در زرین‌دشت رنگ خون گرفت

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان زرین‌دشت و زخمی شدن مردی ۴۳ ساله، ماموران پلیس امنیت شهرستان، به موضوع ورود و تحقیقات را سریعا آغاز کردند.

به گزارش پلیس فارس، صالحی‌فرد ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ضارب، برادر خود را با سلاح گرم هدف قرار داده و زخمی کرده و به دنبال آن متواری شده است.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی زرین‌دشت با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت محل اختفاء ضارب را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات منسجم وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت با بیان اینکه متهم ۳۴ ساله در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی خود مبنی بر تیراندازی به سمت برادر خود به دلیل اختلاف مالی اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه ضارب یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز که در صحنه تیراندازی استفاده شده بود کشف شد.

صالحی‌فرد با اشاره به اینکه ضارب برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تاکید کرد: نیروی انتظامی با بر هم زنندگان نظم و امنیت برابر قانون و بدون اغماض برخورد شدید و قاطع می‌کند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها