اعدام 2 قاتل در قتل 23 روستایی ! / دعوای طایفه ای در روستای پتک !

دو متهم به قتل که در درگیری مسلحانه روستای پتک به اتهام قتل به قصاص محکوم شدند به دار مجازات آویخته شدند.

اعدام 2 قاتل در قتل 23 روستایی ! / دعوای طایفه ای در روستای پتک !

اعدام دو متهم در خوزستان در چند روز گذشته مربوط به درگیری های طایفه ای روستای پتک بود.در جریان درگیری روستای پتک 23 نفر کشته شدند و 200 نفر از اهالی روستای پتک به اتهام شرکت در نزاع دستگیر شدند.بعد از رسیدگی قضایی به پرونده قضایی اهالی روستای پتک دو نفر آنها به دار مجازات آویخته شدند و همین باعث درگیری مجدد میان اهالی روستای پتک شده است.

به گزارش رکنا، دو محکوم نزاع طایفه‌ای در شهرهای رامهرمز و باغملک خوزستان اعدام شدند و در پی آن درگیری دوطایفه بزرگ در خوزستان چند شهر را در حالت آماده باش در آورد.

در جریان اختلاف میان دو طایفه، از سال 94 در خوزستان23نفر کشته شدند وبیش از 200 نفر به اتهام شرکت در نزاع گروهی دستگیر شده بودند و اختلاف میان ساکنان روستاهای توابع استان خوزستان از ۱۲ سال پیش آغاز شد.

یک منبع آگاه به خبرنگار رکنا گفت اختلاف بین طایفه بختیاری محمدی و محمد موسایی از ایل بهمئی که از سال ۱۳۹۴ تا خرداد ۱۳۹۶ در شهرهای باغملک و رامهرمز به کشته شدن ۲۳ نفر منجر شد، با گرفتن دو قربانی که باحکم قضایی اعدام شدند، بار دیگر درگیری، و اعلام شرایط ویژه در این مناطق را سبب شده است.

سه‌شنبه، ۲۷ مهر، با انتشار خبر اعدام دو تن از متهمان پرونده درگیری سال ۱۳۹۶ میان دو طایفه محمدی و محمد موسایی در روستای پتک جلالی و تخریب کامل چند روستای مناطق مختلف این منطقه، مناطقی در شهرهای باغملک و رامهرمز بار دیگر به صحنه درگیری تبدیل شدند که تشدید التهاب‌ها و قطع اینترنت را در پی داشت.

در حال حاضر تعدادتقریبی 1000پلیس وظیفه برقرار امنیت را دراین منطقه به عهده دارند وتیراندازیهای پراکنده نیز در این منطقه صورت میگیرد.

گفتنی است 4نفر از متهمان این درگیری منتظر اجرای حکم اعدام هستند که این موضوع باعث شدت درگیری در این منطقه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها