اطلاعیه کمیته مدیریت بحران شرکت آلومینای ایران

سی و نهمین جلسه مدیریت بحران پدافند غیر عامل یا حضور مهندس تردال و سایر اعضای کمیته برگزار گردید.

اطلاعیه کمیته مدیریت بحران شرکت آلومینای ایران

در این جلسه دکتر غیاثی بر رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون تاکید نمودند و پس از بحث و بررسی تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

1.  مقرر گرید مقررات و مصوبات ستاد ملی کرونا در وضعیت قرمز بدقت رعایت شود :

-  کاهش حضور کارکنان در محیط کار

-  لغو تردد و ماموریت های غیر ضرور

-  برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ( حداکثر 15 نفر )

۲. مقرر گردید جهت کاهش حضور افراد در محیط کار برای کارکرد مهرماه کارکنان 20 ساعت اضافه کار با رعایت سقف اضافه کار واحدهای مربوط لحاظ گردد.

۳. مقرر گردید کارکنان پر ریسک که ۲ دوز واکسن کرونا را دریافت نموده اند و مدت دو هفته از آخرین تاریخ دریافت واکسن دوم آنها گذشته، می بایست پس از ابلاغ مصوبه در محیط کار حضور یابند و برابر سایر کارکنان نسبت به تردد و ثبت پانچ اقدام نمایند. 

۴. مقرر گردید تا اطلاع ثانوی نحوه تردد همکاران پر خطر برابر لیست اعلامی واحد بهداشت و مدیر محترم HSEE ( به جز افراد مشمول بند ۳ همین صورت جلسه) برابر وضعیت قرمز و دستورالعمل ستاد ملی کرونا انجام گردد.ضمناً مقرر شد 30 ساعت اضافه کار برای پرسنل پر خطر در کارکرد مهرماه ماه نیز اختصاص یابد.

۵.مقرر گردید به جهت رعایت کامل دستورالعمل‌ های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر حضور کارکنان با استفاده از دورکاری ( حداقل یک روز در هفته ) از مدت اعلامی استفاده نمایند و صرفا در کارکرد مهرماه با نظارت و تایید مدیران اعمال گردد.

در پایان از کلیه همکاران تقاضا میشود از تردد غیر ضرور در شهر جدا خودداری نمایند و ضمن رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک ، پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها