کارمند دانشگاه علوم پزشکی با دستکاری آمار، داروی مخدر می‌دزدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تخطی و سوء استفاده یکی از پرسنل دانشگاه شناسایی و به مقامات قضایی اعلام شد.

کارمند دانشگاه علوم پزشکی با دستکاری آمار، داروی مخدر می‌دزدید

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی؛ دکتر آقازاده با بیان اینکه یکی از اهداف بلند حاکمیت نظام اسلامی «برخورد با عوامل ناامنی اقتصادی و فساد به ویژه در حوزه سلامت » و فضاسازی برای برقراری «قسط و عدل» و نیز «نظم و انضباط و حاکمیت قانون برای کسب رضای الهی » در جامعه است، تصریح کرد: با توجه به قرائن و شواهد احتمالی بروز تخلف و فساد و سو استفاده از موقعیت شغلی در یکی از واحدهای تابعه این دانشگاه،  بررسی جدی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با پیگیری‌های نامحسوس و رصد چندین ماهه معاونت غذا و داروی دانشگاه و مسئولین تحت امر تخلف مذکور کشف شد. بلافاصله با  تشکیل تیم تخصصی و با احاطه به موضوع و تلاش شبانه روزی آن معاونت و همکاران و با هماهنگی مقامات قضایی و نظارتی، ارقام و روش سوء استفاده آشکار شده و با نظر و دستور داستان محترم استان مراتب به سایر ارگان های قضایی و اطلاعاتی اعلام شده و پرونده مذکور از طریق معاونت غذا و دارو در دست بررسی قرار گرفته است.

فرد خاطی با دستکاری آمارها، اقدام به خروج داروهای مخدر بیماران از سیستم می کرد و بعد از کشف موضوع فرد خاطی به همراه خانواده متواری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها