درگیری مسلحانه سنگین در هنگ مرزی + جزئیات

در هنگ مرزی جکیگور مرزبانان آتش به پا کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف ۸۳ کلت کمری و ۱۶۶ تیغه خشاب در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در هنگ مرزی جکیگور خبر داد.

درگیری مسلحانه سنگین در هنگ مرزی + جزئیات

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح عملیات موفقیت‌آمیز مرزبانان علیه قاچاقچیان سلاح، اظهار کرد: مرزبانان دلاور و سلحشور هنگ مرزی جکیگور با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مرزهای منطقه، از قصد قاچاقچیان مبنی بر وارد کردن محموله سنگین سلاح به کشور به وسیله یک دستگاه خودرو مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

به گزارش رکنا، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به تلاش گسترده مرزبانان و ضربه مهلک بر پیکره قاچاقچیان افزود: مرزبانان با تسلط بر قاچاقچیان، خودروی آنها را در نقطه صفر مرزی مشاهده کرده و سریعاً فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان با بی‌توجهی به مأموران سعی بر متواری شدن داشتند که مرزبانان با آمادگی عملیاتی و اجرای تاکتیک‌های رزمی و درگیری مسلحانه، خودروی قاچاقچیان را متوقف کرده و آنها را از دستیابی به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، 83 قبضه کلت کمری و 166 تیغه خشاب مربوطه توسط مرزبانان غیور کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و بازداشت سایر عوامل این پرونده ادامه دارد، بر آمادگی عملیاتی مرزبانان برای مقابله با هرگونه ناامنی در مرزهای جنوب شرق کشور تأکید کرد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها