قتل مرد خارجی در قشم / بازداشت قاتل فراری بعد از 10 ساعت

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل تبعه خارجی در کمتر از 10 ساعت در شهرستان قشم خبر داد.

قتل مرد خارجی در قشم / بازداشت قاتل فراری بعد از 10 ساعت

غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی یک فقره قتل در یکی از روستاهای قشم و فراری شدن قاتل ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قشم قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از ماموران زبده انتظامی شهرستان پس از انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی و نامحسوس متهم را شناسایی و فرایند دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

 دستگیری قاتل در کمتر از 10 ساعت در قشم

فرمانده انتظامی استان اذعان کرد:مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضائی متهم را در اسکله لافت در حالی که قصد خروج از شهرستان را داشت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان تصریح کرد: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار "غلامرضا جعفری" در پایان با اشاره به اینکه این قاتل برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها