هتل های اقتصادی و با کیفیت کیش

کیش یکی از زیباترین جزیره‌های خاورمیانه است؛ این جزیره یک مکان تفریحی بوده و به‌دلیل وضعیت منطقه تجارت آزاد به‌عنوان یک بهشت ​​زیبا، با مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری و هتل‌های تفریحی شناخته می‌شود. این جزیره تفریحی هر ساله نزدیک به یک میلیون بازدیدکننده دارد.

هتل های اقتصادی و با کیفیت کیش

جزیره کیش پس از دبی و شرم الشیخ یکی از پر بازدیدترین مکان‌های مناسب برای گذراندن تعطیلات در خاورمیانه است.

اگر خارج از ایران زندگی می‌کنید، برای سفر به کیش لازم نیست منتظر ویزای خود باشید! این منطقه، یک منطقه آزاد است و می‌توانید به‌راحتی از همه جای دنیا به آن سفر کنید. در حالی که در جزیره کیش اقامت دارید، گزینه‌های زیادی برای فعالیت‌های گردشگری وجود خواهد داشت که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. شما همچنین می‌توانید به مراکز بزرگ خرید کیش بروید و از خرید در آنجا لذت ببرید یا به سواحل زیبای خلیج فارس و یا سواحل کیش بروید و اوقات خوش و به یادماندنی برای خود بسازید.

همچنین از جاذبه‌های دیگری مانند مجموعه پارک دلفین، شهر باستانی حریره، کاریز کیش، کشتی یونانی و هندورابی دیدن کنید. برای سفر به این جزیره بهتر است که در هتلی با صرفه اقتصادی و در عین حال با کیفیت اقامت داشته باشید. با تعدادی از بهترین هتل‌های کیش آشنا شوید!

تاریخ کیش

جزیره کیش درطول تاریخ نام‌های مختلفی به خود اختصاص داده است؛ مانند آراکتا و غیس. موقعیت جغرافیایی جزیره کیش به گونه‌ای بوده که شما می‌توانید با قایق‌های بادبانی از شوش، از طریق رودخانه کارون به خلیج فارس بروید. به همین سبب به جزیره کیش ایستگاه راه و پیوندی می‌گفتند. اما هنگامی که این تمدن‌ها از بین رفت، متاسفانه موقعیت خوب جزیره کیش نیز کمرنگ‌تر شد و به همین منظور مدتی در این جزیره، شورشی به دست افراد محلی آن منطقه افتاد.

b

بعد از تاسیس سلسله‌ هخامنشی خلیج فارس بیش از قبل رونق گرفت. جزیره کیش زمانی که به دست مادها قرار داشت، بسیار از لحاظ اقتصادی رونق گرفت. این جزیره تاریخی و درعین‌حال مدرن بهترین مکان برای گردش و تفریح است. با اقامت در هتل‌های شایلی کیش یا هتل سورینت مریم کیش از سفر خود در کیش لذت ببرید!

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش یک هتل دو طبقه و سه ستاره نزدیکی ونوس و مرکز خرید مریم دوم است. هتل شایلی فقط یک کیلومتر با اسکله بزرگ فاصله دارد. لازم به ذکر است که شما فقط با هفت دقیقه رانندگی می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی کیش برسید. هتل شایلی دو نوع اتاق دو نفره و یک سوئیت دو نفره را ارائه می‌دهد. همچنین، دارای یک رستوران با ظرفیت 64 میهمان است که غذاهای ایرانی، غذاهای بین‌المللی و غذاهای دریایی را سرو می‌کند.

این هتل طرفدار کودکان است! بنابراین، همه کودکان زیر پنج سال می‌توانند به‌صورت رایگان در هتل شایلی کیش اقامت کنند. شما همچنین می‌توانید از وای‌فای پرسرعت در سراسر هتل استفاده کنید تا تجربیات خود را با دوستان و خانواده خود به‌اشتراک بگذارید.

هتل شایلی همچنین به‌منظور راحتی مهمانان معلول همه امکانات لازم را تهیه کرده است. شما در اتاق خود می‌توانید یخچال، مبلمان، پایه لباس و کمد پیدا کنید. علاوه‌براین یک کولر گازی برای راحتی شما وجود دارد. هر اتاق دارای یک حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی و توالت فرنگی است. هتل شایلی سرویس صبحانه رایگان نیز دارد.

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش از بین همه هتل‌های کیش یکی از بهترین هتل‌های این جزیره زیبا و تفریحی است. هتل سورینت مریم کیش یکی از هتل‌های چهار ستاره کیش است که در سال 2004 در زمینی به وسعت 7000 متر مربع در میدان امیر کبیر افتتاح و در سال 2013 برای بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. این هتل با تاثیر از معماری خاص به سبک اروپایی، از طراحی متفاوت و منحصربه‌فردی برخوردار است؛ هتل سورینت مریم کیش معماری براساس دوره باروک اروپا دارد. این هتل دارای چهار طبقه با 56 واحد مدرن است.

a

از ویژگی‌های بارز هتل سورینت مریم کیش نمای کیک مانند هتل است که در شب‌های جزیره خودنمایی می‌کند. یکی از مزیت‌های هتل سورینت مریم کیش نزدیکی این هتل به اسکله‌های تفریحی و مراکز خرید است؛ از جمله مراکز خرید پردیس و... اتاق‌های این هتل ویژگی‌های بسیار خوبی دارد؛ از جمله امکانات هتل سورینت مریم کیش می‌توان به یخچال، تلفن، تلویزیون، بالش طبی، نمای دریا (برخی از واحدها)، مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم، فناوری کنترل هوشمند، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، اتاق جلسات، خشکشویی و... اشاره کرد. خدمات دیگری مانند کافی‌شاپ، رستوران، فضای سبز و  پارکینگ نیز وجود دارد.

جمع‌بندی

در این مقاله دو مورد از هتل‌های خوب کیش یعنی هتل سورینت و هتل شایلی را به شما معرفی کردیم. اقامت در این هتل‌ها می‌تواند آرامش سفر شما را بیشتر کند و خاطرات خوبی را برای شما رقم بزند. برای رزرو اتاق‌های این دو هتل و بلیط کیش می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها