«رالی بزرگ بازنشستگان کشوری استان تهران» ۷تا۸ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در فراخوانی اعلام کرد: رالی بزرگ بازنشستگان زیرپوشش این صندوق در استان تهران به همراه خانواده ۷ تا ۸ مردادماه امسال از شهر تهران به مقصد آبدرمانی محلات برگزار می شود.

«رالی بزرگ بازنشستگان کشوری استان تهران» ۷تا۸ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این فراخوان آمده است: به مناسبت شانزدهمین بزرگداشت «روزخانواده و تکریم بازنشستگان»، شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری پرشین گلف در نظر دارد با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران یک دوره رالی گردشگری-خانوادگی ویژه بازنشستگان کشوری استان تهران و خانواده ایشان برگزار کند. در این فراخوان تاریخ آغاز رالی خانوادگی روز پنجشنبه ۷ مردادماه تا جمعه ۸ مردادماه سال جاری اعلام و آمده است: این رالی در مسیر تعیین شده از شهر تهران به مقصد مجموعه آب درمانی محلات خواهد بود و شرکت پرشین گلف به مدت یک شب در مجموعه آبدرمانی محلات میزبان و پذیرای شرکت کنندگان در این مسابقات است.

براساس این گزارش، مهلت ثبت نام در رالی بازنشستگان تا ۳ مردادماه بوده و علاقمندان جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر در این خصوص می توانند با شماره تلفن ۸۶۰۳۱۴۷۰ تماس بگیرند.

با توجه به محدودیت پذیرش در این مسابقات، اولویت با بازنشستگانی است که زودتر ثبت نام کنند. اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص «اعلام ساعت و محل شروع مسابقه رالی» نیز اعلام کرد: این موضوع متعاقباً اعلام می شود. گفتنی است، این مسابقه به هیچ وجه مسابقه سرعت نبوده و بصورت «نقشه خوانی» و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها