در پی ثبت‌نام متقاضیان و بصورت مجازی؛

دهمین ایستگاه خلاقیت گل‌گهر از ۱۲ تیرماه کار خود را آغاز کرد

با توجه به اتمام مراحل ثبت نام متقاضیان دهمین ایستگاه خلاقیت گل گهر، این جشنواره مجازی، ویژه فرزندان کارکنان شرکت گل‌گهر با شعار؛ «خلاقیت؛ دور از هم، برای هم»، از ۱۲ تیرماه کار خود را آغاز کرد.

دهمین ایستگاه خلاقیت گل‌گهر از ۱۲ تیرماه کار خود را آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل گهر، مدیر مجتمع شرکت گل گهر در خصوص جزئیات این برنامه گفت: ایستگاه خلاقیت ۱۰ سال است که در مجموعه گل گهر و برای فرزندان پرسنل در راستای ایجاد نشاط و شادابی خانواده ها و کارکنان، توسط مدیریت های رفاه و امور اجتماعی و مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت برگزار شد.‌

مهندس حجت نجمی نیا افزود: سال گذشته به دلیل شرایط کرونا این برنامه بر اساس جشنواره مجازی طراحی شد به طوری که کلاس های مختلف فرهنگی، علمی، هنری و... برای شرکت کنندگان جذابیت داشته باشد. 

امسال نیز در ابتدا یک سایت برای ثبت‌نام افراد راه‌اندازی و پس از انتشار فراخوان، ثبت نام در رشته هایی همچون نمایش خلاق، نقاشی، طراحی، آشنایی با باغبانی، گریم صورت، قصه‌گویی، آشنایی با مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه، زیبا نویسی و خط تحریری، رباتیک و محاسبات ذهنی، تقویت حافظه، روبیک و دومینو کاردستی، اوریگامی، حجم و پاپیه ماشه و...  در مقاطع سنی بین ۵ تا ۱۸ سال انجام شد که این روند نسبت به سال گذشته به صورت گسترده و متنوع تر ادامه پیدا کرد و اکنون در مرحله آنالیز و کلاس‌بندی متقاضیان هستیم.

وی ضمن تقدیر از حمایت های همیشگی مهندس عتیقی مدیر عامل محترم شرکت از این رویداد، به استقبال خوب همکاران و خانواده ها از ایستگاه خلاقیت در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: امسال ۶۹۰ نفر از علاقمندان از رشته های مختلف استفاده می‌ کنند که با توجه به مجازی شدن ایستگاه خلاقیت استقبال بسیار خوبی صورت پذیرفته و نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۵۰ درصدی هستیم. 

نجمی نیا به چگونگی برگزاری ایستگاه خلاقیت دهم نیز اشاره کرد و افزود: پس از ثبت‌نام متقاضیان، یک بسته خلاق مرتبط و کارشناسی شده به شرکت کنندگان اهدا می شود که فقط آموزش مجازی به صورت یک سویه و کلیشه ای نباشد و هنرآموزان بتوانند همراه با تدریس مربی، از آن بسته به صورت عملی استفاده و تمرین کنند. ساعت‌ها تدریس در هر روز و در دو استودیوی ضبط اختصاصی با حضور اساتید و مدرسان متخصص و بومی خواهیم داشت و کلاس ها از شنبه ۱۲ تیرماه شروع شد.

گفتنی است آیین اختتامیه ایستگاه خلاقیت با حضور هنرمندان و مجریان کشوری حوزه کودک و نوجوان، توسط روابط عمومی و امور بین الملل شرکت در حال برنامه‌ریزی‌است که اگر شرایط کرونا اجازه دهد به صورت حضوری و در غیر این صورت به صورت مجازی برگزار و از برگزیدگان دوره ها تقدیر خواهد شد.

همچنین یادمان ایستگاه خلاقیت به بهانه دهمین سال برگزاری این دوره با شعار همیشگی (کودک، شادی، دانایی) در محوطه شهرک مسکونی گل گهر نصب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها