فال روزانه پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400

فال روزانه سه شنبه 9 اردیبهشت 1400 را در سایت مستقل آنلاین می خوانید.

فال روزانه پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400

فال روزانه سه شنبه 9 اردیبهشت 1400 را در سایت مستقل آنلاین می خوانید.

 

فروردین

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. یکی از دوستان به کمک شما نیاز دارد و امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل امروز به کمک شما می‌آیند. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیافتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌‌کشد. با آغوش باز این عشق را پذیرا باشید و به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر عاشق ایشان هستید.

 

اردیبهشت  

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبرو خواهید شد. عشق یک‌طرفه‌ای به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد.

 

خرداد  

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. در چند روز آینده با موقعیتی چشمگیر روبرو خواهید شد، در نتیجه به نفع شما است که در روزهای آتی به فکر شکار فرصت‌ها باشید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

 

تیر  

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. کارهای خلاف را کنار بگذارید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. اهمیت زیادی به انجام خواسته‌های اعضای منزل می‌دهید و این رویکرد شما را حسابی خسته کرده است. محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و جادوی عشق را فراموش نکنید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. توانایی‌های خود را بسنجید و به فکر تقویت نقاط قوت خود باشید.

 

مرداد 

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت زمینه بلاتکلیفی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک اطرافیان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرند و پولی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلب‌تان جلوی عقل‌ شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیافتید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد.

 

شهریور 

بیش‌ازحد به خواسته‌های دل‌تان اهمیت می‌دهید و انسان هوس‌بازی هستید، اگر مواظب این روحیه نباشید، امروز کار دست‌ خودتان می‌دهید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. امروز چشم‌تان به دلبری پری‌چهره می‌افتد و به او دل می‌بازید. این عشق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. به خاطر داشته باشید که با غرور و خودخواهی راه به جایی نخواهید برد. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که غرور بیش‌از‌حدِ شما، دوستان و آشنایان را رنجیده‌خاطر کند و به فرد منزوی تبدیل شوید.

 

مهر 

روزی شلوغ و پرمشغله را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی روی سرتان آوار شده‌است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که انرژی لازم را برای انجام این کارها بدست خواهید آورد و به‌رغم کارهای زیادی که برای انجام‌دادن دارید، کار نیمه تمامی به فردا موکول نخواهد شد. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان تحت‌تاثیر افکار اطرافیان قرار گرفته و رابطه خوبی با شما ندارد، به عشق‌زندگی‌تان کمک کنید تا حرف‌‌های منفی اطرافیان را درباره شما باور نکند.

 

آبان 

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر فکری به حال مشکلات خود بردارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. امروز زمان و ساعت از دست‌تان در می‌رود و احتمال دارد که بیش‌از‌حد وقت‌کشی کنید.

 

آذر 

 زمان خوبی است تا فرصتی از روز را به بودن در کنار دوستان و آشنایان اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با رفقای قدیمی لذت ببرید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

 

دی 

 فرصتی برای افزایش درآمد در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان موقعیت شناسی هستید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شما است و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. یکی از آشنایان پیشنهاد مهمی را با شما درمیان می‌گذارد، از جان و دل پذیرای این پیشنهاد باشید و خاطر‌جمع باشید که انجام دادن آن به نفع شما تمام خواهد شد. فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید.

 

بهمن 

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. امروز حساب وقت و زمان از دست‌تان در می‌رود و تا چشم به هر بزنید روز بدون دستاورد مهمی به پایان خواهد رسید. موفقیت مهمی در انتظار شما است و حواس‌تان را حسابی جمع کنید و به فکر شکار لحظه‌ها باشید. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. خوددرمانی را کنار بگذارید و در اولین زمان ممکن با مراجعه به پزشک، بیماری که از آن رنج می‌برید را درمان کنید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. کسی که بدخواه شما است زیر پای همسر یا عشق‌زندگی‌تان نشسته و قصد دارد تا دیدگاه ایشان را نسبت به شما تغییر دهد. در اولین فرصت این فرد را شناسایی کنید و اجازه ندهید نیت پلید خود را عملی سازد.

 

اسفند 

با مشکلات مالی زیادی روبرو خواهید شد. برای حل این مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و اجازه ندهید گرفتاری‌های مالی کمر شما را خم کند. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید.  به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کار سخت‌و‌دشواری در پیش‌روی شما قرار نمی‌گیرد. سفری در پیش دارید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز خواهید گشت.  عشقی بی‌حد‌ومرز را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها