تکلیف خندوانه و دورهمی مشخص شد

مهران مدیری خبر داد که ۲۰ قسمت از فصل چهارم این برنامه طبق تعهدی که داشته اند باقی مانده است که طی روزهای آینده به تولید و پخش می‌رسد.

تکلیف خندوانه و دورهمی مشخص شد

مهران مدیری خبر داد که ۲۰ قسمت از فصل چهارم این برنامه طبق تعهدی که داشته اند باقی مانده است که طی روزهای آینده به تولید و پخش می‌رسد.شب گذشته برنامه «دورهمی» پس از مدت‌ها به آنتن شبکه نسیم بازگشت و مهران مدیری با میزبانی از بهروز رضوی در شب یلدا برنامه خود را آغاز کرد.

 

مدیری در اولین برنامه‌ای که روی آنتن رفت در سخنانی توضیح داد: ما چند ماه نبودیم و «دورهمی» به خاطر کرونا متوقف شد و در شب یلدا شروع دوباره دورهمی است.

 

وی در ادامه درباره جزئیات این برنامه که در ادامه فصل چهارم «دورهمی» است بیان کرد: تعهد ما در سری چهارم صد قسمت بود که ۸۰ قسمت را ضبط کردیم که با شیوع کرونا و ماه محرم و صفر این برنامه متوقف شد. اکنون ۲۰ قسمت باقی مانده است که این اولین قسمت از آن است. برنامه «دورهمی» قرار است از این هفته ادامه پیدا کند و چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

 

رامبد جوان هم با انتشار یک ویدئو در فضای‌مجازی دوباره خودش و فصل جدید "خندوانه" را سر زبان‌ها انداخت. او در این ویدئو علاوه بر تبلیغِ برنامه‌های شبکه نسیم در شبِ یلدا و درخواست از مردم برای نرفتن به دورهمی‌های خانوادگی، توصیه‌های کرونایی هم برای مردم داشت. او در لا به لای همین توصیه‌ها و تبلیغ‌ها، اعلام کرد در تدارکِ فصل جدید "خندوانه‌"ایم تا به زودی با کلی اتفاق جدید و جذاب، به آنتن برسیم.  

 

رامبد جوان و گروه "خندوانه" در پیش‌تولید و مشغولِ آماده کردن مقدمات تولیدند و زمستان با کاری جدید به تلویزیون برمی‌گردند. حتی قرار است گروهِ "خندوانه" مثل سنوات قبل برای عید نوروز هم ویژه‌برنامه‌ای داشته باشد. 

 

یکی از موضوعات اصلی "خندوانه" جدید که پیش از آن هم رامبد جوان توضیح داده بود مسابقه بزرگ "خنداننده‌شو3" است. چرا که در صفحه مجازی‌اش فراخوان این مسابقه را هم اعلام کرد و باید دید در کنار این اتفاق، آیا "جناب‌خان" در فصل جدید "خندوانه" حضور دارد و جزئیات دیگر چیست؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم دست‌اندرکاران برنامه با چه اتفاقاتی در راهِ آنتن‌اند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها