سانترال یا مرکز تلفن چیست ؟

سانترال فناوری است که بسیار از شرکت ها و ادارات با کمک آن به مدیریت بهتر خطوط و ارتباطات خود می پردازند.

سانترال یا مرکز تلفن چیست ؟

 این فناوری هر روزه گسترش پیدا می کند و محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. فرقی ندارد صاحب یک شرکت اینترنتی کوچک یا فروشگاه اینترنتی بزرگ باشید؛ به هرحال سانترال فناوری است که حتما به آن نیازمندید. سانترال مزیت و قابلیت های بسیار زیادی دارد که امروز یادگیری نحوه کار و برنامه ریزی آن ها بسیار حائز اهمیت است. در ادامه ی مقاله به بررسی دو پکیج آموزشی سانترال مفید و پرکاربرد می پردازیم:

دوره جامع آموزش سانترال tda و tde:

تسنیمو

سانترال های پاناسونیک سری TDA و TDE  جزء سانترال های پرظرفیت هستند. این پکیج آموزشی شامل بیش از 18 ساعت ویدیو آموزشی ازتمامی بخش های سانترال TDA است. به طور کلی می توان این پکیج را به ۳ بخش را مختلف تقسیم کرد که در ادامه به بررسی ویژگی هر کدام از این بخش ها می پردازیم:

بخش اول:

 بخش اول این پکیج شامل ۹۳ دقیقه ویدئو آموزشی مربوط به نصب اولیه سانترال، نصب کارت های سانترال ، معرفی دستگاه TDA ، ارتباط کارت ها با پست مخابراتی ۳۰۰ زوجی ، نصب ترمینال کروز ، رانژه بندی جهت راه اندازی کامل تلفن های دیجیتال ، آنالوگ ، هایبرید ، نصب پریز تلفن و همچنین راه اندازی کامل کارت های هایبرید با بررسی تمامی قابلیت های آن هست.

بخش دوم: این بخش پکیج آموزشی اختصاص داده شده به برنامه ریزی سانترال TDA که بیش از ۹ ساعت آموزش ویدیویی از تمامی بخش های نرم افزار سانترال پاناسونیک است که در این قسمت از سناریو های مختلفی جهت انتقال بهتر مفاهیم استفاده شده است. تنظیمات مربوط به داخلی ها ، کلاس بندی ها ، ترانک بندی خطوط شهری ، راه اندازی دیزا یک مرحله ای و چند مرحله ای ، محدودیت در شماره گیری، بررسی کامل تمامی گروه ها و هر آنچه که شما در هر پروژه نیاز داشته باشید در این بخش گنجانده شده است که بسیاری از این مباحث فراتر از نیاز و انتظار شما هست.

بخش سوم: این بخش در حال حاضر شامل ۷ ساعت و ۲۰ دقیقه ویدیو آموزشی است که بر پایه اجرای سناریوی کاملا عملی است که در آینده به تعداد این سناریوها اضافه خواهد شد و خریداران محصول بصورت رایگان می توانند سناریوهای جدید را در پنل کاربری خود دریافت کنند.

ویژگی های این پکیج آموزشی:

  • همانطور که در بالا ذکر شده است؛ این پکیج آموزشی شامل آپدیت رایگان است. آپدیت رایگان برای تمامی خریداران پکیج و در پنل کاربری آن ها قرار می گیرد.

  • این پکیج آموزش سانترال شامل هدیه ویژه برای خریداران است. با خرید این محصول می توانید از دو ساعت کلاس حضوری آموزش TDA  در محل آموزشگاه مجموعه پی بی ایکس شاپ استفاده کنید.

  • خرید این محصول به دو صورت آنلاین و فیزیکی است. با خرید آنلاین تمامی فیلم های آموزشی در پنل کاربری شما قرار می گیرد و شما می توانید از آن قسمت دانلود کنید اما برای خرید فیزیکی می توانید پس از پرداخت اینترنتی، تمایل خود را برای دریافت دی وی دی کلاس اعلام کنید تا موسسه به صورت کاملا رایگان پکیج آموزشی را با پست برای شما ارسال کند.

پکیج جامع آموزش ایزابل:

تسنیمو

ایزابل یکی از سانترال های تحت شبکه غیرتجاری است که محبوبیت بسیار زیادی دارد. پکیج آموزش ایزابل شامل آموزش صفر تا صد محیط وب مرکز تلفن ایزابل، آموزش زیر ساخت شبکه و تجهیزات مورد نیاز، آموزش اولیه شبکه و بخش های مورد نیاز روتر میکروتیک و راه اندازی کامل انواع سیپ ترانک ها است. 

محتوای پکیج جامع ایزابل:

همان طور که در بالا ذکر شد؛ محتوای دوره جامع ایزابل شامل صفر تا صد محیط وب ایزابل خواهد بود و همچنین به طور کامل تمام ابزارها و نرم افزارهایی که مورد نیاز شماست در اجرای پروژه، آموزش داده شده است .

مباحث اولیه شبکه و روتر میکروتیک (بخش های مرتبط با ایزابل و سیپ ترانک ها) به طور کامل با استفاده از قلم نوری آموزش داده شده تا دوستان و همکارانی که اطلاعات چندانی درمورد شبکه و راه اندازی تلفن های IP ندارند هم بتوانند مرکز تلفن ایزابل را نصب و راه اندازی کنند.

بخش اول:  معرفی اولیه مرکز تلفن و بررسی زیرساخت ویپ و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کامل ایزابل

بخش دوم:  نصب ایزابل بر روی انواع سیستم عامل ها به صورت فیزیکی و ماشین مجازی با آموزش کامل

بخش سوم : ورود به محیط نرم افزار ایزابل و شروع برنامه ریزی صفر تا صد محیط وب

ویژگی های پکیج جامع ایزابل:

  • این پکیج آموزشی نیز همانند دیگر پکیج های جامع مجموعه پی بی ایکس شاپ، پشتیبانی رایگان هفت روز هفته را دارد. چنانچه در هر بخشی از آموزش دچار مشکل شدید می توانید به کمک کارشناسان ما جواب سوال خود را پیدا کنید.

  • این پکیج شامل آپدیت رایگان هست و با خرید آن می توانید به صورت کاملا رایگان آپدیت های محصول را از قسمت پنل کاربری خود دریافت کنید.

  • چناچه قصد دریافت دی وی دی آموزشی را داشته باشید، می توانید پس از تکمیل فرآیند خرید درخواست ارسال پکیج را بدهید. پکیج های آموزشی به صورت کاملا رایگان و با پست ارسال می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها