اهمیت مهارت آموزی

اگر می خواهید در هر کاری موفق باشید و به پیشرفت های چشم گیری دست پیدا کنید، لازمه این کار علم آموزی و مهارت آموزی است. فرقی نمی کند هدف شما چه باشد، می خواهید در رشته خاصی قبول شوید، می خواهید کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید، می خواهید به تناسب اندام برسید و یا می خواهید روابط عاطفی تان را بهتر کنید.

اهمیت مهارت آموزی

 

اهمیت مهارت آموزی از نظر دکتر میثم شکری ساز

اگر می خواهید در هر کاری موفق باشید و به پیشرفت های چشم گیری دست پیدا کنید، لازمه این کار علم آموزی و مهارت آموزی است. فرقی نمی کند هدف شما چه باشد، می خواهید در رشته خاصی قبول شوید، می خواهید کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید، می خواهید به تناسب اندام برسید و یا می خواهید روابط عاطفی تان را بهتر کنید. به هر حال برای موفقیت در هر یک از این موارد لازم است که دانش خود را در همان حوزه بیشتر کنید. اگر می خواهید ارتباط خوبی با همسرتان داشته باشید، لازم است که آیین همسرداری و اصول روابط میان زوجین را بدانید وبا آگاهی کامل از اختلاف ها و تفاوت های میان زن و مرد، برای بهبودی رابطه تان تلاش کنید. یا اگر می خواهید در رشته خاصی در کنکور قبول شوید، لازم است که تلاش بیشتری نسبت به رقبای تان انجام دهید و علم و دانش تان را در حوزه های تخصصی بسیار بیشتر از بقیه کنید.

باور کنید تنها با رعایت کردن همین یک اصل خیلی زود شاهد موفقیت های بیشتری خواهید بود. به همین دلیل است که فردی مانند دکتر میثم شکری ساز نیز که خود به اهمیت این موضوع کاملا پی برده است، تاکید دارد باید فضایی را برای جوانان ایجاد کرد تا با امکان علم آموزی و مهارت آموزی بتوانند وارد بازار کار حرفه ای شوند. بر همین اساس می توان انتظار داشت که جامعه هم رو به سوی پیشرفت در حرکت کند و روز به روز پویا تر شود.

میثم شکری ساز کیست؟

دکتر میثم شکری ساز جوانی سی و چند ساله که توانسته در اوج جوانی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند، مدیر عامل هولدینگ پارس پندار نهاد می باشد و یکی از کارآفرینان برتر کشور و مدیران حرفه ای می باشد. تخصص ها و مهارت های وی بیشتر در حوزه های مدیریت، روانشناسی، کارآفرینی، بازاریابی و فروش است و توانسته در سال های اخیر با تلاش خود در این زمینه ها به پیشرفت چشم گیری برسد، تا جایی که او را امروز حتی می توان یک سخنران انگیزشی نیز نامید. علاوه بر این ها او که اعتقاد دارد باید ذکات علم خود را پرداخت کند، ده ها کتاب مختلف را در همین حوزه ها تالیف و ترجمه کرده است تا علاقه مندان به این رشته ها بتوانند از آخرین دستاورد های علمی و منابع به روز بهره مند شوند.

میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز، در زمینه مشاور مدیریت و بازاریابی فروش دارای توانمندی های ویژه ای است. او همچنین در انجام پروژه های بازرگانی، فروش و بازاریابی مهارت دارد. وی توانسته است استاندارد های مدیریت کیفیت را در سازمان ها مستقر کند. پروژه های مربوط به حوزه آموزش عالی، پروژه های مرتبط با مذاکرات و ارتباطات و همچنین پروژه های مدیریت پروژه را انجام می دهد و تا کنون سوابق تدریس در حوزه ها و دانشگاه های زیر را داشته است:

  • تدریس در موسسه آموزش عالی نجف آباد و المهدی اصفهان ( غیر انتفاعی – غیر دولتی )
  • فنون فروش و مذاکره در مرکز شماره 3 جهاد دانشگاهی واحد اصفهان
  • ارتباط موثر در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت خانه صنعت و معدن ایران
  • تبلیغات خلاق در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت خانه صنعت و معدن ایران

میثم شکری ساز برای علم آموزی و مهارت آموزی های جوانان ایرانی چه خدماتی ارائه کرده است؟

دکتر میثم شکری ساز با بررسی های دقیق از بازار کار جامعه ایرانی و شناسایی خلاء های موجود، تصمیم گرفت بستر آموزشی مناسبی برای جوانان جویای کار فراهم کند، تا از طریق آن بتوانند وارد بازار کار حرفه ای شوند و کسب درآمد کنند. در همین راستا او امکان آموزش مجازی و حضوری را برای این افراد فراهم کرد و رشته های بسیار متنوعی را تدوین کرد که همگی از برجسته ترین اساتید و منابع آموزشی عالی و به روز برخوردار بودند. همین موضوع باعث شد تا هزاران دانشپذیر مشتاق رو به این دوره ها آورند و خود را برای ورود به بازار کار حرفه ای، آماده کنند. برای میثم شکری ساز همین بس که امروز اکثر این دانشپذیران مشغول به کار هستند و یا خودشان کسب و کاری برای خود راه اندازی کرده اند.

علاوه بر این میثم شکری ساز در هولدینگ پارس پندار نهاد بالغ بر پانصد نیروی کار دارد که همگی زیر چتر حمایتی میثم شکری ساز در تلاش هستند با رشد و توسعه فردی، به رشد کسب و کار او و البته رشد اقتصادی جامعه کمک کنند. آنچه همیشه برای میثم شکری ساز اهمیت داشته است، شایسته سالاری بوده و از همین روی ایشان توجه صرف روی مدارک دانشگاهی ندارد و همیشه به دنبال استعداد های درخشان و توانمندی هایی است که جوانان خودشان کسب کرده اند. این موضوع از هر چیزی برای میثم شکری ساز اهمیت بیشتری دارد. پس جای تعجب ندارد که طراف او پر از جوانان پر انرژی و فعالی باشد که مشتاق رشد خود و سازمان شان هستند.

لازم به ذکر است که تمامی مدارکی که میثم شکری ساز به دانشپذیران خود در دوره های مختلف اعطا می کند، مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و از همین روی دانشپذیران می توانند با خیال راحت از اعتبار این مدارک استفاده کنند و در مشاغلی که دلخواهشان است مشغول به کار شوند. بنابراین یادتان باشد اگر شما هم هدفی بزرگ در سر دارید، تنها کافی است خودتان را در آن حوزه استاد و متخصص کنید. به این ترتیب مطمئن باشید که به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها