پدری که دخترش را با داس سر برید تبرئه می شود؟

خزعلی گفت: قاتل رومینا را تبرئه نکنید، قاضی می‌تواند به پدرش اشد مجازات بدهد. کبری خزعلی عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: به علت جنبه عمومی جرم دادستان می‌تواند درخواست اشد مجازات برای پدر رومینا دهد. همه افرادی که باعث تحریک پدر شدند و مردک نامردی که عکس‌های دختر را منتشر کرد باید مجازات شوند. چرا رومینا از ده سالگی باید با یک پسر ارتباط داشته باشد. نقش رسانه‌ها و آموزش و پرورش بر بلوغ زودرس یک کودک بررسی شود.

حجم ویدیو: 5.50M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32

یک نماینده مجلس نیز گفت: نمی‌توانیم پدر رومینا را اعدام کنیم چون برخلاف قوانین اسلام است

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، نماینده مجلس با اشاره به حادثه قتل رومینا اشرفی و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد با کسانی که در این حوزه به حقوق زنان تعدی می کنند گفت: قوانینی برای جلوگیری از خشونت عیله زنان در کشور وجود دارد و این قوانین کافی است اما گاهی اوقات اتفاقات عجیب‌وغریبی می افتد که قانون در اصطلاح "در آنها می ماند" و باید فکری به حال اینها کرد.

او به عصر ایران گفت:

ما نمی توانیم پدری را که مرتکب چنین جنایتی شده است را اعدام کنیم چون برخلاف قوانین اسلام است و فقط می توانیم قوانین در حوزه مجازات حبس را تشدید کنیم.

سکوت قانون نداریم. گاهی اوقات جنایات و اتفاق‌هایی می افتد نادر است و شاید برای اولین بارباشد که اتفاق می‌افتد و برای همین قانون می ماند.

گاهی اوقات اتفاقات عجیب‌وغریبی می افتد که قانون در اصطلاح "در آنها می ماند" و باید فکری به حال اینها کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها