بحران در شهرداری تهران/کاهش درآمدهای شهرداری در زمان حناچی!

شهردار تهران با اشاره به کاهش درآمدهای مدیریت شهری و افزایش برخی هزینه‌ها در پی شیوع کرونا ویروس گفت: لایحه دو فوریتی بر اساس کاهش درآمدها به شورای شهر تهران ارائه کرده‌ایم.

بحران در شهرداری تهران/کاهش درآمدهای شهرداری در زمان حناچی!

پیروز حناچی در دویست و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دو فوریت لایحه بسته محرک اقتصادی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع کروناویروس گفت: همکاران من در حوزه اجرا و برنامه‌ریزی به‌شدت درگیر هستند تا این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم. شرایط جدید به گونه‌ای است که علاوه بر موضوع درمان و سلامت مردم تاثیرات جدی دیگری بر اداره امور شهری و درآمدهای مجموعه شهرداری داشته است.

شهردار تهران در تشریح دلایل ارائه این لایحه به شورا با اشاره به شرایط بحرانی به دلیل شیوع کرونا ویروس و کاهش درآمدهای شهرداری تهران و همه کلانشهرها در شرایط موجود گفت: در حال حاضر با کاهش جدی درآمدها در مجموعه شهرداری تهران و سایر کلانشهرها مواجه هستیم که از چند منظر قابل بررسی است. اعمال محدودیت تردد و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و چشم انداز اقتصادی از سوی دیگر درآمدهای شهرداری را در اسفند ماه که زمان مراجعه و پرداخت بسیاری از عوارض توسط مودیان است با کاهش مواجه کرده است و بر اساس برآوردها با ادامه شرایط فعلی جذابیت برخی حوزه‌های دیگر برای جذب سرمایه‌های شهر ممکن است از بین برود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها