توسط شهردار منطقه

پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ رونمایی شد

پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ با هدف ارتقاء سایت و برقراری ارتباط بهتر با کاربران امروز رونمایی شد.

پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١٩، علی توکلی شهردار منطقه ضمن رونمایی از پرتال جدید، در خصوص قابلیت های آن گفت: پرتال شهرداری منطقه  پس از چند سال بروزرسانی شده است اما با این تفاوت که در پرتال جدید، شهروندان و پاسخ به نیازهای آن ها مبنای طراحی و ارائه خدمات قرار گرفته است.

وی پرتال منطقه را به عنوان ویترینی برای نمایش و ارائه خدمات و فعالیت های مختلف شهرداری دانست و ادامه داد: بررسی و بروزرسانی پرتال از اولویت های اجرایی حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه بوده و در حال حاضر نیز با گرافیک و پوسته جدیدتر و نیز محتوای جامع تر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

توکلی اظهار کرد: در پرتال جدید علاوه بر ارائه اطلاعاتی درخصوص منطقه، خدمات اینترنتی در حوزه شهرسازی و پرداخت عوارض ایجاد و صفحاتی نیز ویژه اخبار و خدمات نواحی و محلات طراحی شده است.

شهردار منطقه با اشاره به مناسب سازی پرتال برای موتورهای جست و جو افزود: در پرتال جدید کاربران می توانند با سرعت و سهولت بیشتری به اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. 

علاوه بر این دسترسی به آرشیو اخبار و لینک های ویژه برخی نهادهای مرتبط با شهرداری، معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه، بولتن اخبار و نیز گزارش تصویری واخبار چند رسانه ای از دیگر خدمات کاربردی در پرتال جدید شهرداری این منطقه است. 

شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس  اینترنتی region19.tehran.ir از خدمات و امکانات پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها