کامل‌ترین حمل‌ونقل عمومی هم پاسخگوی این حجم جمعیت نبود

مترو تهران امروز در ساعات تشییع پیکر سردار رشید اسلام با حجم زیادی از مسافر مواجه شد.

کامل‌ترین حمل‌ونقل عمومی هم پاسخگوی این حجم جمعیت نبود

عاشقان حاج قاسم در مترو هم رکورد زدند

 مترو تهران امروز در ساعات تشییع پیکر سردار رشید اسلام با حجم زیادی از مسافر مواجه شد که البته به دلیل ازدحام بیش از حد مسافر با گلایه‌هایی همراه بود اما برخی معتقدند بزرگترین مترو جهان هم امروز در برابر خیل عاشقان حاج قاسم کم می‌آورد.

مراسم تشییع حاج قاسم مشابه امام خمینی (ره)

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد وضعیت شلوغی امروز مترو و تمهیدات شرکت بهره‌برداری جهت خدمت رسانی به عزاداران گفت: باید واقعیت‌ها را در نظر گرفت،‌ جمعیتی که امروز برای عزاداری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آمده بودند یادآور مراسم تشییع حضرت امام خمینی (ره) بود و این مسأله سبب قفل شدن مترو شده بود.

وی افزود: در خیابان‌ها نیز امکان تردد تاکسی و اتوبوس وجود نداشت و امروز شرایط خاصی را داشتیم. 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مترو و تعداد واگن‌ها در حال حاضر در پایتخت نیاز به توسعه دارد گفت: شاید اگر تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های بهتری انجام می‌گرفت شرکت بهره‌برداری مترو می‌توانست خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهد ولی نباید از واقعیت هم غافل شد چرا که حجم جمعیت برای تشییع بی‌نظیر بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه گزارشی را در این زمینه از شرکت بهره‌برداری مترو خواهیم گرفت، گفت: هر چند که شورای شهر در امور اجرایی دخالتی ندارد ولی حتماً گزارشی از نحوه خدمات رسانی مترو در روز تشییع را خواهیم خواست و  اگر سهل‌انگاری صورت گرفته رسیدگی شود. 

علیخانی افزود: البته باید توجه داشت اگر امروز بزرگترین متروی جهان و کامل‌ترین حمل‌ونقل عمومی هم بود نمی توانست پاسخگوی این حجم جمعیت باشد و مردم واقعاً حماسه آفریدند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها