خیابان خاتم الانبیا تهران را به رگبار بستند

جانشین رئیس پلیس تهران: ۳ نفر از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان کشیده شد. ماموران پلیس آگاهی و پیشگیری در صحنه حضور دارند و با توجه به بررسی موضوع به سرنخ‌هایی رسیده‌اند. اشرار شناسایی شدند و به‌زودی دستگیر خواهند شد./باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 5.47M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00

شب گذشته چند جوان مسلح به کلاش و قمه به بلوار ‎خاتم‌الانبیا در تهران ریختند و خیابان را به ‎رگبار بستند، در این حادثه چندین تیر هوایی شلیک و چند تیر بی هدف هم به مغازه ها و عابران شلیک کردند.

در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد، تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک ۷ ساله، یک تیر به صورت عابری وسط خیابان، تیر دیگری نیز به عابر دیگری اصابت کرد.

علاوه بر صدای حدود ۱۳ ‎تیرهوایی که شنیده شد تعدادی نارنجک هم در خیابان انداختند و با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را شکستند.

بعد از دقایقی سومین آمبولانس ‎اورژانس هم در محل حاضر شد و علاوه بر پلیس‌های قبلی پنج خودرو دیگر ‎پلیس نیز به منطقه اعزام شدند اما از ابتدای حادثه تجمع مردم به حدی زیاد بود که مانع دسترسی سریع به مصدومان شد.

جزئیات درگیری در افسریه تهران

رئیس پلیس پایتخت: 

۴ نفر با پرشیای سفید بدون پلاک و با صورت پوشیده و به گفته شاهدان عینی با سلاح کلاش و دو کلت و یک شمشیر مقابل قهوه‌خانه در قصر فیروزه بلوار خاتم‌الانبیا اقدام به تیراندازی کردند.

دو عابر تیر خورده و یک نفر داخل پراید فوت کرد. 

حدود ۷ خودرو و شیشه قهوه‌خانه تخریب شد.

 بنابر آخرین تحقیقات علت این حادثه احتمالا اختلاف با مالک قهوه خانه بوده است. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها