از مسئولان می‌خواهیم درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین صرف رفاه مردم شود

مردم شیراز صبح امروز با حضور یکپارچه در خیابان‌ها علیه اغتشاشات اخیر و آشوبگرانی که به بهانه افزایش قیمت بنزین، خسارت‌های میلیاردی به شهر وارد کردند، راهپیمایی کرده و ضمن محکوم کردن این حرکات مشکوک و ساختارشکنانه، خواستار توجه بیشتر مسئولان به وضعیت معیشتی خود شدند.

از مسئولان می‌خواهیم درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین صرف رفاه مردم شود

در این راهپیمایی که از چهارراه 15 خرداد شیراز و با حضور اقشار مختلف مردم شکل‌گرفته بود، مردم با سردادن شعار وحدت و همدلی، راه خود را از آشوب گران جدا کرده و با شعار «این‌همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه» و... همچنان خود را به تبعیت از ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب وفادار نشان دادند.

 

از سوی دیگر برخی از راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون‌هایی همچون «تورم و گرانی، جواب بده روحانی»، «وظیفه هر دولت، شفافیت با ملت»، «اصلاح اقتصادی با شوک دادن نمیشه» و... خواستار مبارزه با گرانی و توجه بیشتر مسئولان دولت به وضعیت معیشتی مردم بودند.

یکی از راهپیمایان که خود را علی محبتی و دانشجو معرفی می‌کرد گفت: مردم در این راهپیمایی حضور پیدا کردند تا به دشمنان این آب‌وخاک نشان دهند که در درجه نخست حفظ امنیت و یکپارچگی کشور برای آن‌ها خط قرمز است.

وی افزود: هرچند که برخی در قالب معترض آسیب‌های بسیاری به کشور وارد کرده و موجبات خوشحالی معاندان را فراهم کردند اما دشمنان بدانند که ما همچون خودشان این اندک افراد فریب‌خورده را نیز سر جای خودخواهیم نشاند.

این دانشجو همچنین گفت: درعین‌حال ما از دولت و مسئولان مطالبه جدی داریم و از آن‌ها می‌خواهیم که درآمد حاصل از افزایش قیمت سوخت و دیگر حامل‌های انرژی صرف معیشت و رفاه بیشتر مردم شود و قطعاً ما به‌عنوان قشر دانشگاهی، بر این امر نظارت خواهیم داشت.

دراین‌بین برخی با سردادن شعارهایی نظیر «اصلاح اقتصادی با شوک دادن نمیشه» و...، توجه دولت‌مردان را به وضعیت اقتصادی مردم معطوف می‌کردند./فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها