تصاویر انتخاب‎شده از شهدا از سوی سازمان زیباسازی قابل تقدیر است

تصاویری که از سوی سازمان زیبا سازی انتخاب شده قطعا تصاویری است که مردم را به وجد می‌آورد و بر خود می‌بالیم در کشوری زندگی می‌کنیم که جوانشان برای دفاع و نبرد با دشمن در میدان نبرد حاضر شدند.

تصاویر انتخاب‎شده از شهدا از سوی سازمان زیباسازی قابل تقدیر است

احمد مسجدجامعی گفت: اقدامات جدیدی از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در دوره جدید انجام شده است که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های متعدد در ایام سال از جمله نوروز و محرم و... اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، وی تصریح کرد: اخیرا خبری مبنی بر اکران تصاویر کمتر دیده شده از شهدای دفاع مقدس از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران اعلام شده است که قابل تقدیر و حمایت اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

مسجدجامعی ادامه داد: بنا بر اعلام برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران یکسری طرح از تصاویر زیبا و تقریبا دیده نشده از مجموعه تصاویر دوران دفاع مقدس به همراه اشعاری از شعرایی نظیر مرحوم قیصر امین پور، سلمان هراتی اکران خواهد شد که مصراً منتظر آن هستیم.

وی گفت: همانطور که اعلام شده شعار اکران‌ها " وحدت ملی، اقتدار ملی" انتخاب شده است که انتخاب آن نیز با دقت بوده و می‌تواند در این شرایط ما را کمک کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در دوران دفاع مقدس، مادران و پدران جوانان خود را برای دفاع از کشور همراهی می‌کردند و با گذشت سال‌ها هنوز یاد این جوانان در ذهن مردم قرار دارد.

مسجدجامعی تصریح کرد: تصاویری که از سوی سازمان زیبا سازی انتخاب شده قطعا تصاویری است که مردم را به وجد می‌آورد و بر خود می‌بالیم در کشوری زندگی می‌کنیم که جوانشان برای دفاع و نبرد با دشمن در میدان نبرد حاضر شدند.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها