بازداشت زورگیر معروف به «چشم گربه»

زورگیر معروف به «چشم گربه» که سوابق کیفری نیز دارد برای دومین بار در تعطیلات نوروزی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد

بازداشت زورگیر معروف به «چشم گربه»

ششم فروردین تعدادی از کسبه و اهالی خیابان گاز به تعقیب دزدی پرداختند که گوشی تلفن و کیف مدارک را از یک نمایشگاه خودرو ربود و پا به فرارگذاشت.

پس از حدود یک کیلومتر تعقیب وگریز در کوچه وخیابان ها ، بالاخره سارق 20ساله به محاصره شهروندان در آمد و طولی نکشید که با حضور گشت انتظامی کلانتری رسالت به مقر انتظامی انتقال یافت.

این متهم جوان که به «چشم گربه» معروف است، درحالی به سرقت گوشی اعتراف کرد که بررسی های پلیس نشان داد وی از سارقان سابقه دار است.

هنوز تحقیقات قضایی درباره جرایم وی ادامه داشت که سیزدهم فروردین ماجرای زورگیری از متصدی خواربار فروشی در بولوار رسالت مشهد، نیروهای گشت انتظامی را به تکاپو انداخت.

متصدی فروشگاه مدعی بود جوانی 20 ساله وجوه نقدی و مقداری خوراکی را زورگیری کرده و متواری شده است.

در پی گزارش این مالباخته ، بی‌درنگ تحقیقات نیروهای گشت با صدور دستوری از سوی سرگرد روح الله لطفی به صورت هدفمند آغاز شد و گروه کمکی دیگری نیز با توجه به مشخصات سارق وارد عمل شدند تا این که متهم جوان با همکاری شهروندان در یکی از خیابان های اطراف محل سرقت شناسایی شد و در اقدامی غافلگیرانه به دام افتاد.

با انتقال وی به مقر انتظامی، مشخص شد که او همان دزد معروف به «چشم گربه» است که حدود یک هفته قبل به اتهام گوشی قاپی دستگیر شده بود به همین خاطر بازجویی ها از وی به طور تخصصی در دایره تجسس توسط ستوان قرایی (افسر پرونده) ادامه یافت که در همین حال یکی دیگر از مالباختگان با شناسایی وی در کلانتری مدعی شد: «چشم گربه» در خیابان فتاح جلوی مرا گرفت و با تهدید و توسل به زور همه پول هایم را از جیبم بیرون کشید و به سرقت برد.

براساس این گزارش ،تحقیقات بیشتر در این باره با دستورات قضایی و با توجه به اظهارات شاکیان پرونده ادامه دارد.

منبع: خراسان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها