کشف جسد سوخته همراه با هزار معما!

کشف جسد سوخته مرد ناشناس؛ معمای تازه کارآگاهان جنایی تهران.

کشف جسد سوخته همراه با هزار معما!

تحقیقات جنایی برای کشف هویت و راز مرگ مردی که جسد سوخته‌اش صبح امروز پیدا شده است آغاز شد.

ماموران کلانتری 157 خلیج فارس صبح امروز از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ از کشف جسدی در بیابان‌های اطراف تهران مطلع شدند.

به این ترتیب گروهی از ماموران گشت به محل کشف جسد اعزام و با جسد سوخته‌ای روبه‌رو شدند. با توجه به شرایط مکانی و وضع غیرعادی جسد احتمال وقوع جنایت دور از ذهن به نظر نمی‌رسید. بنابراین ماموران کلانتری با حفظ صحنه جرم، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران را در جریان قرار دادند و بازپرس جنایی نیز دستور شروع تحقیقات جنایی با حضور کارشناسان پزشکی قانونی،‌ متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران را صادر کرد.

تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت که جسد را چوپانی پیدا کرده که گوسفندان را برای چرا به بیابان برده بود. این چوپان گفت: مثل همیشه آهسته و آرام دنبال گوسفندان بودم که یک‌دفعه چشمم به چیز سوخته‌ای افتاد. اول فکر کردم چوب است و برای برداشتنش به آن نزدیک شدم تا آن را با خود ببرم و آتش روشن کنم؛ اما وقتی به نزدیکی آن رسیدم متوجه شدم چوب نیست بلکه آدم است که سوخته و سیاه شده است.

در بخش دیگری از تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی به علت سوختگی شدید نتوانستند علت مرگ را تشخیص دهند و فقط توانستند متوجه شوند جسد متعلق به یک مرد است که احتمالاً حدود 24 ساعت از مرگش گذشته است.

در حال حاضر گروهی از ماموران پلیس آگاهی ماموریت یافته‌اند هویت متوفی و راز مرگ او را برملا کنند.

منبع: اعتمادآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها