افزایش خودکشی در کشور بخاطر بیکاری

هر روز چند جوان در ایلام به علت بیکاری خودکشی می‌کنند.

افزایش خودکشی در کشور بخاطر بیکاری

علی اکبر بسطامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: متأسفانه اتفاق شومی در استان ایلام هر روز رخ می‌دهد و آن خودکشی جوانان در سنین پایین است لذا واقعا ضروری است با اخطار و تذکر رئیس مجلس و دیگر مسئولان و به ویژه سازمان امور اجتماعی کشور به این پدیده شوم توجه ویژه شود بنابراین باید کارشناسان سازمان امور اجتماعی به منطقه جهت بررسی موضوع اعزام شوند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس ادامه داد: عمده دلایل این خودکشی‌ها بیکاری جوانان با وجود پروژه‌های نفتی و گازی در منطقه است بنابراین قانون و عدالت اجتماعی در کشور رعایت نمی‌شود و ما شاهد بیکاری نیرو‌های بومی در شهرستان‌های مهران، ایوان و... با وجود این پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: باید علت خودکشی‌ها در استان ایلام شناسایی و کاهش یابد چراکه هر روز چندین جوان به علت بیکاری خود را به دار می‌آویزند./ ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • افشاگر

    دست پرور‌ده یک مشت مسئول بی لیاقت کارنابلد همین میشود هم دین مردم ،هم دنیای مردم ،وایضاً اخلاق_فرهنگ_اعصاب وروان_آداب ورسوم_اعتمادو......همه را به باد دادند هنرمندی از ااین بالاتر؟؟؟!!!!!!!

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها