خودکشی یک دختر در خانه دوست پسرش

دختر جوان تهرانی در یک اقدام هولناک خودش را از پنجره خانه دوست پسرش به پایین پرتاب کرد و به کام مرگ فرو رفت.

خودکشی یک دختر در خانه دوست پسرش

شامگاه روز 26 آذر ماه خبر  مرگ مشکوک  زن جوانی به کلانتری 140  باغ فیض  گزارش شد که ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در لحظه ورد با جسد زن جوانی روبرو شدند که به گفته شاهدین از طبقه 4 ساختمان سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.

پس از تایید مرگ زن جوان 37 ساله توسط عوامل اورژانس، خبر این مرگ مشکوک که به نظر  خودکشی  می آمد به امیرحسین علی مردان بازپرس ویژه قتل از شعبه 10 دادسرای جنایی تهران گزارش شد.

بازپرس علی مردان با شروع تحقیقات در همان ساعات ابتدایی حادثه پس از بررسی های اولیه متوجه شد که این دختر 37 ساله در خانه دوست پسرش اقدام به خودکشی کرده است و بر همین اساس در ادامه تحقیقات از مرد جوان که دوست پسر این زن بود را آغاز کرد.

مرد جوانی که مسعود نام دارد به بازپرس علی مردان گفت: مدتی بود که من و مریم با هم آشنا شده بودیم و امشب برای خوردن شام به خانه من آمد، همه چیز خوب پیش می رفت و هیچ بحث و درگیری بین ما رخ نداد، او به طرز غیرمنتظره ای بلند شد و داخل اتاق رفت، بعد از اینکه چند دقیقه از رفتنش گذشت به دنبالش وارد اتاق شدم اما او  در اتاق نبود، متوجه باز بودن در پنجره شدم وقتی به پایین نگاه کردم دیدم مریم داخل حیاط افتاده است، بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتم اما کار از کار گذشته بود و او مرده بود.

این مرد جوان 36 ساله در ادامه به بازپرس قتل گفت: مریم یک بار دیگر هم دست به خودکشی زده بود اما زنده ماند، ولی از همان زمان شروع به مصرف داروهای  افسردگی  کرد و به گفته دکتر روانپزشکش از بیماری  افسردگی  شدید رنج می برد.

بازپرس  امیرحسین علی مردان  از شعبه 10 دادسرای جنایی پس از شنیدن اظهارات دوست پسر دختر تهرانی دستور انتقال  جسد  به پزشکی قانونی برای بررسی بیشتر جسد و سم شناسی را صادر و تکمیل تحقیقات در خصوص این پرونده را در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار داد.

تحقیقات در خصوص کشف زوایای پنهان این پرونده در حال انجام است.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها