10 ترفند متفاوت آرایش چشم برای ظاهری جذابتر

دانستن ترفند‌های متفاوت آرایش چشم برای ظاهری زیباتر، ایده‌آل‌ هر فردی است. زیرا همه می‌توانند با دانستن این ترفند‌های مختلف آرایش چشم، داشتن ظاهری زیباتر را تجربه کنند. با ما همراه باشید تا با 10 ترفند متفاوت آرایش چشم، آشنا شوید.

10 ترفند متفاوت آرایش چشم برای ظاهری جذابتر

ترفند‌های اصولی و زیبا برای آرایش چشم

برای داشتن چشم‌هایی زیبا می‌توان از ترفند‌هایی جهت آرایش مناسب، استفاده کرد. اگر شما هم با این ترفند‌ های اصولی و زیبا برای آرایش چشم آشنا شوید، می‌توانید با کمی دقت در انتخاب لوازم آرایش با کیفیت، صورت خود را زیبا‌تر سازید. در ادامه به معرفی 10 ترفند برای آرایش چشم می‌پردازیم.

ریمل بزنید

2

یکی از ترفند‌های اصولی و زیبا برای آرایش چشم، استفاده از ریمل است. ریمل چشم یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایش، به‌خصوص برای افراد با چشم‌های ریز می‌باشد. با ریمل زدن، مژه‌های شما مشکی‌تر و پرپشت‌تر می‌شود. با استفاده از ریمل، بالای چشم شما بولدتر خواهد شد. همین ترفند، چشم‎‌ها را  درشت‌تر از قبل نشان می‌دهد. با سه الی چهار لایه ریمل زدن، می‌توانید چشمانی جذاب‌تر داشته باشید.

از فر مژه استفاده کنید

مژه‌ها نقش مهمی در زیبایی چشم‌ها دارند. فر کردن مژه‌ها سبب عقب رفتن مژه می‌شود. با عقب رفتن مژه‌ها، چشم‌ها باز و درشت‌تر نشان داده می‌شوند. اگر مژه مصنوعی ندارید و مژه‌های شما کم پشت است، کافیست چند تار مژه فقط به گوشه‌ی بیرونی مژه‌های خود بچسبانید و سپس از فر مژه استفاده کنید.

استفاده از کانسیلر فراموش نشود

یک ترفند اصولی و زیبا برای آرایش چشم، استفاده از کانسیلر است. سیاهی زیر چشم‌ تنها با زدن کرم پودر بر طرف نمی‌شود. برای محو کردن سیاهی دور چشم، نیاز به یک کانسیلر دارید. این کانسیلر باید دارای رنگی روشن‌تر از رنگ طبیعی فونداسیون باشد تا در کنار از بین بردن تیرگی زیر چشم، روشنی بیشتری به چشم‌ها‌ی شما ببخشد. 

ازمداد سفید استفاده کنید

با استفاده از مداد سفید در پلک پایینی می‌توانید چشم‌های درشت‌تری داشته باشید. این کار چشم‌ها را درشت‌تر، روشن‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.

.

سایه با رنگ خوب انتخاب کنید

3

یکی از ترفند‌های اصولی و زیبا برای آرایش چشم، استفاده از سایه با رنگ مناسب است. با استفاده از سایه‌های روشن‌تر، می‌توانید چشم‌های درشت‌تری داشته باشید. برای داشتن چشم‌هایی درشت‌تر کافیست از سایه‌های روشن برای مرکز پلک‌ها استفاده کنید و سایه‌ی تیره را در گوشه‌ی چشم به کار برید. با این ترفند، چشم کشیده‌تر به نظر می‌رسد. با این نوع سایه زدن، چشم‌ها درشت‌تر دیده می‌شوند.

در صدد از بین بردن پف چشم‌ها باشید

داشتن پف چشم نه تنها چشم را ریزتر نشان می‌دهد بلکه از جذابیت چشم‌ها می‌کاهد. اگر مایلید آرایش ساده داشته باشید، پف چشم بیشتر مشخص می‌شود. از این رو با روش‌های زیر پف چشم‌ها را برطرف کنید:

  • با آب سرد صورت خود را بشویید.
  • به اندازه‌ی کافی بخوابید. داشتن خواب کافی از پف چشم‌ها می‌کاهد.
  • به طور منظم ورزش کنید.
  • از مصرف نمک زیاد خودداری کنید.
  • چای کیسه‌ای خیس شده را روی قسمت‌های پف دار دور چشم قرار دهید.

به آرایش ابروهای خود توجه نمایید

یکی از ترفند‌های اصولی و زیبا برای آرایش چشم، رسیدگی به ابروان است. درصورتی که مایلید چشم‌های درشت‌تری داشته باشید باید آرایش ابرو به گونه‌ای باشد که بیشترین فاصله بین چشم و ابرو ایجاد شود. در این صورت ابرو کاملا مشخص می‌شود و چشمان شما درشت‌تر به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید : روش استفاده از پنکک و کرم پودر برای داشتن یک آرایش زیبا و جذاب

استفاده از سایه‌های روشن و درخشان

یک ترفند اصولی و زیبا برای آرایش چشم، استفاده از سایه‌هایی با رنگ روشن و درخشان است. با استفاده از سایه‌های روشن و درخشان مانند طلایی، نقره‌ای، صدفی و ... در گوشه‌ی داخلی چشم‌ها، می‌توان فاصله‌ی بین دو چشم و سایز چشم‌ها را بزرگتر جلوه داد.

از هایلایت زیر چشم بهره برید

استفاده از هایلایتر، یک ترفند برای آرایش چشم به شمار می‌آید. از هایلایتر‌ها می‌توانید برای داشتن چشم‌های بزرگ استفاده کنید. کافیست پس از استفاده از کانسیلر و پخش کردن آن، هایلایتر را زیر پلک ‌خود بزنید و آن را پخش کنید. به این ترتیب بازتاب نور زیر چشم‌ها بیشتر می‌شود. با استفاده از سایه چشم با رنگ روشن در گوشه‌ی چشم‌ها، می‌توانید چشم‌های درشت‌تری داشته باشید.

از انواع خط چشم  استفاده کنید

4

کشیدن خط چشم نازک یا پهن می‌تواند تاثیر زیادی در جذابیت چشم‌ها داشته باشد. این هم یکی از ترفند‌های اصولی و زیبا برای آرایش چشم است. این روز‌ها با استفاده از خط چشم‌های رنگی با رنگ‌های روشن و سفید می‌توان چشم‌ها را به فرم و حالت‌های متفاوت درآورد. با استفاده از خط چشم‌های روشن می‌توان چشم‌های ریز را به چشم‌هایی درشت و گیرا تبدیل کرد.

ترفند‌هایی از ریمل چشم و مداد چشم مژیتو

از ترفند‌های اصولی آرایش چشم به شرطی می‌توان بهره برد که لوازم آرایش چشم از برند‌های معتبر باکیفیت بالا و قیمت به صرفه خریداری شده باشند. با خرید انواع مداد چشم و ریمل از فروشگاه اینترنتی مژیتو به همه‌ی ترفند‌های اصولی در آرایش چشم دست خواهید یافت. در ادامه به معرفی این محصولات و ترفند‌های آن‌ها می‌پردازیم.

ریمل پرپشت کننده لورینت

ریمل پرپشت کننده لورینت، یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی برای چشم است. تقریبا همه‌ی بانوان آرزوی داشتن مژه‌هایی پر پشت و بلند‌ دارند. با استفاده از ریمل پرپشت کننده‌ی مژه لورینت از فروشگاه اینترنتی مژیتو می‌توانید از ترفند‌های زیر برای درشت شدن چشم‌های خود استفاده کنید:

  • با حجم دادن به مژه‌ها توسط ریمل پرپشت کننده‌ی لورینت، چشم‌هایی جذاب و گیرا خواهید داشت.
  • با حالت دادن به مژه‌ها توسط این ریمل، داشتن چشم‌هایی درشت‌تر را تجربه خواهید کرد.

با استفاده از ریمل پرپشت کننده لورینت، می‌توانید آرایش بدون ریزش زیر چشم را تجربه کنید و هر زمانی که بخواهید به راحتی آن را پاک نمایید.   

ریمل بلند کننده لورینت

ریمل بلند کننده لورینت با داشتن خرده مژه در مایع خود، مژه‌ها را بلندتر و ضخیم‌تر نشان می‌دهد. با این ترفند، چشم‌ها درشت‌تر به نظر می‌رسند.

ریمل حجم دهنده لورینت

استفاده از ریمل حجم دهنده لورینت، به افرادی توصیه می‌شود که دارای مژه‌های کم پشت و کم حجم هستند. ریمل حجم دهنده لورینت با برس و قلم موی مناسب، بیشترین اثرگذاری را روی مژه‌های شما دارد. ریمل حجم دهنده لورینت را می‌توانید با بهترین قیمت از مژیتو تهیه نمایید.

مداد چشم ماژیکی لورینت

خط چشم و مداد چشم، لوازم آرایشی هستند که هر خانمی در کیف خود دارد. همان‌طور که می‌دانید، چشم‌ها مهم‌ترین عضو صورت هنگام آرایش به شمار می‌آیند. مداد چشم ماژیکی لورینت، محصولی ضد آب  و با ماندگاری بالا است. این مداد چشم ساعت‌ها بدون هیچ‌ گونه ریزشی باقی می‌ماند. این خط چشم به آسانی قابل استفاده است و به راحتی پاک می‌شود. مداد چشم ماژیکی لورینت، علاوه بر حفظ سلامت پوست به زیبایی صورت و چشم‌ها کمک می‌کند. این مداد چشم‌ها دارای رنگ‌های متنوع می‌باشند.

خط چشم مویی لورینت

یکی از اصلی‌ترین اجزای آرایش چشم، استفاده از مداد چشم و خط چشم است. استفاده از خط چشم مویی ضد آب لورینت نقش به‌سزایی در آرایش چشم‌ها دارد. این خط چشم بدون ریزش با ماندگاری بالا در رنگ‌های جذاب برای درشت نشان دادن چشم‌ها استفاده می‌شود. برای تهیه‌ی این خط چشم با قیمت مقرون به صرفه و ضمانت اصالت کالا، کافیست به فروشگاه اینترنتی مژیتو مراجعه نمایید.

 جمع بندی

تنها با دانستن ترفند‌های اصولی آرایش چشم، نمی‌توانید آرایشی بی نقص داشته باشید. یک ترفند مهم برای صورتی زیبا، خرید لوازم آرایش چشم از فروشگاه‌های معتبر است. فروشگاه اینترنتی مژیتو با سال‌ها تجربه در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، توانسته است بستری امن را برای خرید آسان مشتریان به وجود آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها