جزئیات نهایی پرونده قتل مهرجویی اعلام شد: قاتل اصلی یک نفر و هدفش انتقام بوده

صدور کیفرخواست قاتلان داریوش مهرجویی و وحیده مجمدی‌فر: آنها یک هفته قبل به خانه مهرجویی رفتند ولی موفق به ورود نشدند.

جزئیات نهایی پرونده قتل مهرجویی اعلام شد: قاتل اصلی یک نفر و هدفش انتقام بوده

رئیس دادگستری البرز با اعلام این خبر گفت: «متهمان بار نخست در ۱۶ مهرماه پس از ورود به محوطه، به علت بسته بودن درهای ساختمان و اطلاع همسر آقای مهرجویی از حضور آن ها، از محل متواری می‌شوند که خانم محمدی فر موضوع را در فضای مجازی منتشر می‌کند، اما به پلیس گزارش و اعلام شکایت نمی‌کند.

حدود یک هفته بعد با توجه به شناخت کافی از شهرک و محیط ویلا، این بار از درب دیگر و از سمت آشپزخانه به راحتی با چاقو وارد ساختمان اصلی می‌شوند که مرحوم محمدی‌فر با مشاهده آن‌ها به اتاق خواب دخترش پناه می‌برد و مرحوم مهرجویی نیز با دو نفر از آن‌ها درگیر می‌شود که در حین این درگیری با ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رسد.

دو نفر دیگر از متهمان در تعقیب خانم محمدی‌فر به اتاق خواب وارد شده و طلاجات او را مطالبه می‌کنند که مرحوم محمدی‌فر، طلاجات همراه خود از قبیل النگو و دستبند را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

این دو نفر قصد قتل خانم محمدی فر را نداشته‌اند اما با ورود متهم دیگر به اتاق که همان کسی بوده که با ضربات چاقو مهرجویی را به قتل رسانده پس از تحریک و تهدید آن‌ها به قتل، یکی از آن‌ها ضرباتی به خانم محمدی‌فر وارد می‌کند و در ادامه خود همین شخصِ تحریک کننده که نقش طراح و سردسته متهمان را داشته ضربه نهایی را با چاقو به خانم محمدی‌فر وارد می‌آورد.

در نتیجه قاتل هر دو نفر یک شخص بوده و نقش سایر متهمان در حد معاونت در قتل و یا شروع به قتل البته اتهامات دیگر نظیر «مشارکت در سرقت با سلاح سرد» منتسب به همه آن‌ها است. پس از کشف گوشی مسروقه خانم محمدی‌فر، پیش نویس پیامک ارسال نشده وی خطاب به دخترش که حاوی مشخصات متهم و قاتل اصلی و مطلع کردن دخترش از ورود قاتل به منزل بوده مشاهده شد.

تصور دو نفر از متهمان که از قبل مرحوم را می‌شناختند این بوده که با توجه به سفر‌های خارجی متوفیان آن‌ها اموال با ارزش نظیر ارز و طلا‌ در منزل نگهداری می‌کنند لذا با تحریک دو نفر دیگر و با این وعده که با این سرقت، زندگی آن‌ها عوض شده و دیگر نیازی به کار کردن ندارند آن‌ها را با خود همراه می‌کنند.

در کنار انگیزه مادی، دو متهم دیگر پرونده با مرحوم مهرجویی و همسرش خصومت قبلی شخصی داشته‌اند به نحوی که یکی از متهمان از برخورد‌های پرخاشگرانه مرحوم مهرجویی با خودش یاد می‌کند و یا متهم دیگر به اخراج خودش از شهرک به دستور آقای مهرجویی و تهمت سرقت به عنوان یکی از انگیزه‌های قتل اشاره دارد.

»سینمادیلی«

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها