ایجاد رعب و وحشت توسط اراذل در جنوب تهران + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان ری: عربده‌کش‌های جنوب تهران نقره‌داغ شدند.

ایجاد رعب و وحشت توسط اراذل در جنوب تهران + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو شرور که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب و جرح و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهر ری متوجه شدند که دو تن از اشرار سطح یک جنوب تهران دوباره اقدامات مجرمانه‌ خود را از سر گرفته و با انجام اقداماتی نظیر عربده‌کشی، ضرب و شتم و... سبب ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان محدوده حسن آباد شهرری شده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس رسیدگی به این موضوع را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دادند، گفت: در جریان تحقیقات انجام شده، محل اختفاء این افراد مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام مجوز دریافت شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به عملیات انجام شده برای دستگیری دو شرور سابقه‌دار گفت: این افراد در جریان یک عملیات پلیسی که ازسوی ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد اجرا شد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. در هنگام دستگیری این افراد سعی در ایجاد درگیری با پلیس داشتند که در همین راستا نیز ماموران اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و این افراد را دستگیر کردند. این افراد همچنین تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به اقدامات مجرمانه خود نظیر نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب و جرح شهروندان و ... اعتراف کردند.

طرهانی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیرشده خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی ماموران فرماندهی انتظامی شهر ری در خصوص این پرونده و به منظور کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی شکات دیگر همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها