بروز رسانی شد/ دورکاری کارمندان؛ تعطیلی مدارس و غیر حضوری شدن کلاس‌های درس ابتدایی و متوسطه اول در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه

معاون استانداری تهران: یک سوم کارکنان دستگاه‌های دولتی با اولویت کارمندان دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار با نظر دستگاه مربوطه تا پنجشنبه (۱۶ آذر) دورکار می‌شوند

بروز رسانی شد/ دورکاری کارمندان؛ تعطیلی مدارس و غیر حضوری شدن کلاس‌های درس ابتدایی و متوسطه اول در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه

اخبار تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهرها در روز سه شنبه ۱۴ آذر 

 

 

  • آذربایجان شرقی

مدارس شهرستان‌های تبریز و اسکو برای سومین روز پیاپی غیرحضوری است


مدارس شهرستان‌های تبریز و اسکو به دلیل آلودگی هوا روز سه‌شنبه، ۱۴ آذرماه برای سومین روز متوالی غیرحضوری شد.
 

  • استان فارس

مدارس ابتدایی لامرد غیرحضوری شد


فرماندار لامرد گفت: آلایندگی هوای در این شهرستان مهد کودک‌ها، پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی را تعطیل و غیرحضوری کرد.

 

 

  • استان تهران 

مدارس تهران تا پایان هفته غیرحضوری شد

صبح امروز، گروهی از مسئولان دولتی تهران پیشنهاد دورکاری ٣٠ درصد از کارمندان در سه‌شنبه را به مقامات بالاتر در هیات دولت ارائه کردند.
 

استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس در همه مقاطع تحصیلی این استان به‌ غیر از فیروزکوه تا پایان هفته جاری به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

به این ترتیب همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در دماوند و رودهن تا پنج‌شنبه غیرحضوری شد

معاون استاندار تهران: همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه غیرحضوری شد.

این غیرحضوری شدن مدارس شامل مناطق پردیس، جاجرود، بومهن، رودهن و دماوند می‌شود‌.

  • استان اصفهان

مدارس اصفهان تا پایان هفته غیرحضوری شد

با مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا:
دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر سه شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان: پیرو مصوبات کمیته اضطرار الودگی هوای استان و نظر به الودگی هوا، مدارس کلیه مقاطع، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار  جهت کاهش اثرات منفی الودگی بر سلامت دانش آموزان در روز سه شنبه ۱۴ و چهارشنبه ۱۵ آذرماه غیرحضوری خواهد بود.

نظارت بر فرایند تشکیل کلاس‌های مجازی و ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزان بر عهده مدیران محترم مدارس مناطق ذکر شده خواهد بود.

لازم به ذکر است اطلاعیه ‌های تکمیلی کمیته اضطرار آلودگی هوا در طول هفته جاری متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 


اصفهان بنفش شد

هم اکنون آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان با عبور شاخص از ۲۱۷ در وضعیت بنفش (بسیار ناسالم) قرار گرفت.
شاخص هوای اصفهان

​مدارس کاشان و آران و بیدگل در روز سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد

 مدیرکل بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با مهر: باتوجه به وقوع پدیده وارونگی دما و افزایش غلظت آلاینده‌ها، چهاردهم و پانزدهم آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش صرفاً در شهرهای کاشان و آران و بیدگل به صورت غیرحضوری و مهد کودک‌ها، پیش دبستانی و مدارس استثنایی تعطیل است.

  • استان البرز

سه شنبه 14 آذر ؛ مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مقطع ابتدایی البرز غیرحضوری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی در البرز به جز شهرستان طالقان خبر داد.

احمد افضلی با بیان این مطلب در هفتمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار داشت: این تصمیم بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز اتخاذ شده است.
 

  • استان خراسان رضوی 

آیا مدارس مشهد فردا سه‌شنبه تعطیل خواهد شد؟

ابوالفضل سالاری، روابط عمومی سازمان محیط‌زیست خراسان رضوی:

هم اکنون شاخص دمای هوای مشهدمقدس ١٢٠ است و تاکنون خبری برای تعطیلی و یا غیرحضوری شدن مدارس به ما ارسال نشده است.

اگر شاخص دمایی به صورتی باشد که خطری برای شهروندان و دانش آموزان داشته باشد به سازمان محیط زیست خراسان رضوی اعلام می‌شود تا ما جلسه کارگروه اضطراری را برگزار کنیم.
 

  • استان مرکزی

مدارس ابتدایی اراک فردا سه‌شنبه غیرحضوری شدند

فردا سه‌شنبه، ۱۴ آذرماه، به دلیل آلودگی هوا مدارس مقطع ابتدایی اراک غیر حضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها تعطیل شدند.

  • استان سمنان

مدارس ابتدایی سمنان  فردا سه‌شنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها