یک مسئول: حجاب‌بان چیست، ما اصلا در مترو حجاب‌بان نداریم

ما اصلا در مترو حجاب‌بان نداریم. ما یگان حفاظت داریم که لباس به تن دارند!

یک مسئول: حجاب‌بان چیست، ما اصلا در مترو حجاب‌بان نداریم

 انتشار عکس‌هایی از حضور نیروهای امر به معروف و نهی از منکر در یکی از ایستگاه‌های مترو تهران، روز گذتشه خبر ساز شد. به گفته کاربران شبکه ایکس، این تصاویر در ایستگاه متروی انقلاب گرفته شده و آن‌طور که در عکس‌ها پیداست، نام این گروه امر به معروف در مترو، «سفیران هدایت» است.

مقامات شهرداری و شورای شهر تهران واکنشی به این تصاویر نداشته‌اند و تلاش خبرنگار فراز برای برقراری ارتباط با آن‌ها ناموفق بود. با این حال هادی زند، مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، در پاسخ به این که آیا این نیروها ارتباطی با «حجاب بان»ها دارند یا خیر، گفت: «خیر! ما اصلا در مترو حجاب‌بان نداریم اما ظاهرا شما خیلی به این کلمه اعتقاد دارید. ما یگان حفاظت داریم که لباس به تن دارند.»./فراز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • نیلوفر

    واقعا شما مروجین و حامی کشف حجاب مرزهای وقاحت رو حقیقتا درنوردید ۱۳ ماهه قبح کشف حجاب ریخت در نبود گشت و بازداشت جرم مشهود بی حجابی،خود بیدحجابی جرم مشهوده ولی کوچکترین اشاره ای نمی کنید اونوقت فیلم برداری از جرم مشهود میشه بی قانونی!!!!؟؟؟ سرتاسر خیابونهای نظام اسلامی بعد ۴۳ سال برای اولین بار شاهد بی حجابی علنی عده ای هنجارشکن اقلیت که امنیت روانی هم مردم و هم پسران و مردان رو بهم ریخته سه تا امربه معروف فقط در دوایستگاه از ۵۰ تا ایستگاه انقدر بهتون فشار آورده و انقدر فشار می خورید!؟؟؟

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها