دستور اخراج مسعود بهنود از بی بی سی را رضا پهلوی صادر کرد!

رضا پهلوی دستور اخراج مسعود بهنود از بی بی سی را داد؟

دستور اخراج مسعود بهنود از بی بی سی را رضا پهلوی صادر کرد!

روزنامه جوان نوشت؛

بی‌بی‌سی در یک ماه اخیر چهره بی‌ناموس و خشنی از خود در حمایت از اسرائیل به نمایش گذاشت. اسرائیلی که موشه‌دایان گفته بود «اسرائیل باید مثل یک سگ دیوانه باشد، آن‌قدر خطرناک که اذیت نشود و عذاب نبیند» و بی‌بی‌سی فارسی نیز دقیقاً مثل همین سگ دیوانه شده بود.

این ویژگی کافی بود تا امثال بهنود که شخصیت انسان‌دوستی از خود بروز می‌دهد در این وانفساها با منع و اخراج مواجه شود و اسم آن را بگذارند «جدایی خودخواسته بهنود از شبکه».

اما برای اخراج بهنود فقط سگ هار دیوانه‌بودن کافی نبود. او اخیراً در یک فایل صوتی لورفته گفته بود: «رضا پهلوی اندازه یک گاو مهربون هم نمی‌فهمه و مردم ایران مثل خر افتاده‌اند دنبال او». این هم می‌تواند دلیلی بر اخراج او باشد و این را به حساب لگدی که از آن گاو مهربون خورده است، بگذاریم. 

البته نه به این معنا که شبکه لندنی از خرخواندن مردم ایران متأثر شده یا از گاو خواندن رضا پهلوی. مشخص است که انگلیسی‌ها مشکلی با این تعابیر ندارند، فقط از این‌جهت که آن حرف‌ها نشان می‌داد بدنه بی بی سی یک مشت مرده متحرک جلوی دوربین هستند که برای ماهی چندهزار پوند دستمزد حاضرند شرافت و وجدان انسانی خود را بفروشند!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها