اگر ضرغامی بتواند تنها مشکل دستشویی مکان‌های گردشگری را حل کند خودش بزرگ‌ترین موفقیت است

اگر ضرغامی بتواند تنها مشکل دستشویی مکان‌های گردشگری و پایگاه‌های بین راهی را حل کند به بزرگ‌ترین موفقیت خود دست یافته است!

اگر ضرغامی بتواند تنها مشکل دستشویی مکان‌های گردشگری را حل کند خودش بزرگ‌ترین موفقیت است

دکتر یدالله اسلامی، دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار مجلس، در مطلبی نوشت:

آقای ضرغامی دست به ابتکار جالب و در خور ستایشی زده است. بازدید از دستشوئی‌‌ها در ایران و سایر کشورهای جهان و گزارش این بازدیدها. برخی سعی کرده‌اند با طنز و نقد این اقدام را به سخره بگیرند وپیام این حرکت را درک نکرده و یا وارونه جلوه دهند، آقای ضرغامی موضوعی ساده ولی کلیدی را برای توسعه گردشگری مورد توجه قرار داده که دیگران سعی کرده‌اند آن را نادیده بگیرند.

دستشویی‌های مناسب و تمیز از نیازهای نخست هر گردشگر و مسافری است. هرکس برای گردش به مکانی تاریخی پای می‌گذارد و یا طرحی برای سفری در می‌اندازد و یا برای ورزش به بوستانی می‌رود به دستشویی هم نیاز پیدا خواهد کرد.

نامناسب و کثیف بودن دستشویی‌ها در مکان‌های همگانی همانند رستوران‌ها  و پایگاه‌های بین راهی و بوستان‌های شهر چیز پنهانی نیست ولی وجود انبوه مشکلات سبب شده است کمتر کسی این موضوع به ظاهر ساده را در دستور کار و یا توجه خویش قرار دهد.

اگر وزیر گردشگری در دوران چهار ساله خود بتواند تنها مشکل دستشویی مکان‌های گردشگری و پایگاه‌های بین راهی را حل کند به بزرگ‌ترین موفقیت خود دست یافته است!

چون مسئولان کشور ما در حال از میان برداشتن مشکلات جهانی هستند فرصت پرداختن به مسائل ساده و دم‌ دستی را ندارند!

من به سهم خود از درک درست آقای ضرغامی و پیام روشن ایشان سپاسگزاری کرده و امیدوارم بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها این حرکت درست و معنادار را ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    ايا ايشان تشريف نبردن حرم يا فرودكاه امام كه سرويس هاي تميز و مجهز ببينند ؟ ايا اون مسجد تاجيكستان يك صدم حرم امام رضا مراجعه كننده داره ؟ سرويس هاي هوشمند تبريز جي؟

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها