عروس ۱۶ ساله، مظنون اصلی قتل شوهر + جزئیات

همسر نوجوان مرد ۲۰ساله‌ای که جسد خون‌آلودش پیدا شده به عنوان مظنون اصلی قتل بازداشت شد.

عروس ۱۶ ساله، مظنون اصلی قتل شوهر + جزئیات

ماموران یکی از کلانتری‌های شرق تهران ساعت ۶ صبح پنجشنبه ۱۱ آبان‌ماه از مرگ جوان ۲۰ساله‌ای در خانه‌اش مطلع شدند.

به همین دلیل گروهی از ماموران به محل کشف جسد رفتند و با پیکر خون‌آلود مرد جوان روبه‌رو ‌شدند که در مسیر ورودی حمام خانه‌اش روی زمین افتاده بود.

بنابراین موضوع را به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع ‌دادند.

در پی اعلام این مرگ مشکوک به بازپرس جنایی، او دستور حضور تیم‌های تحقیقات جنایی را صادر کرد.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که جوان ۲۰ساله تازه‌داماد بود و زندگی مشترک با همسر ۱۶ساله‌اش را از مدتی قبل شروع کرده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد با گذشت ساعاتی از مرگ مرد جوان جسد او را همسرش پیدا کرده است.

همچنین خانه نیز به‌هم‌ریختگی نداشت و وسایل خانه سر جایش بود. زن نوجوان هم مدام تاکید می‌کرد شوهرش خودکشی کرده است؛ اما معاینه جسد تازه‌داماد از سوی متخصصان پزشکی قانونی بخشی از حقایق را برای دیگر اعضای تیم تحقیق روشن کرد.

نتیجه تحقیقات اظهارات زن را زیر سوال می‌برد، چون نوع ضربه‌های چاقو طوری نبود که خود فرد بتواند آنها را به خود بزند و خودکشی کند، بلکه ضربات دگرزنی بود. تازه‌داماد مورد حمله قرار گرفته و در درگیری با فردی زخمی شده و سپس فرار کرده بود، بعد از آن خودش را به سمت حمام کشانده و آنجا جان باخته بود.

به‌هم‌ریخته نبودن خانه نیز فرضیه سرقت را منتفی می‌کرد. همچنین همسایه‌ها در تحقیقات گفتند این زوج با هم اختلافات شدیدی داشتند و همیشه صدای دعوا و درگیری‌شان را می‌شنیدند.

حتی تعدادی از همسایه‌ها در مورد شب قبل هم صحبت کردند و از سر و صدای دعوای آنها گفتند که در خانه به گوش می‌رسید.

همین سرنخ ها کافی بود تا نشان دهد به احتمال زیاد این مرد در پی اختلاف خانوادگی به قتل رسیده است. بنابراین ماموران همسر نوجوان او را بازداشت کردند.

تازه‌عروس در حال حاضر مدعی است در مرگ همسرش نقشی نداشته اما اختلافات‌شان را هم انکار نکرده و گفت: به زور خانواده با شوهرم ازدواج کردم و همیشه اختلاف و درگیری و زد و خورد داشتیم. شب قبل هم جروبحث‌مان شد و رفتم خوابیدم.

شوهرم در اتاق دیگر خوابید. صبح که بیدار شدم بروم صبحانه درست کنم تا او سر کارش برود، دیدم در مسیر حمام خودکشی کرده است.

من قبلاً به او پیشنهاد داده بودم تا دیر نشده جدا شویم، اما قبول نمی‌کرد. شوهرم به خاطر شدت اختلاف‌هایی که داشتیم خودزنی کرده و خودش را کشته است.

در حال حاضر با توجه به ادعای این زن نوجوان فعلاً او به عنوان مظنون در قتل تازه‌داماد بازداشت شده است.

در عین حال یک مرد هم در این پرونده بازداشت شده چون طبق گفته بعضی از همسایه‌ها یک مرد از فامیل‌های دور مقتول بعد از قتل در اطراف خانه آنها پرسه می‌زد که شناسایی و بازداشت شد و تحقیقات از این مرد و همسر مقتول ادامه دارد.

منبع: اعتمادآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها