شلیک در تهرانسر/ 2 سارق بازداشت شدند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق که اقدام به سرقت از ۱۵ خانه کرده بودند، خبر داد.

شلیک در تهرانسر/ 2 سارق بازداشت شدند

سرهنگ محمدرضا موسوی در تشریج جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر درحال گشت‌زنی در محدوده بلوار اصلی تهرانسر بودند که به دو مرد که در حال زاغ‌زنی منازل مسکونی بودند، مشکوک شده و رفتار آنان را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.  

وی ادامه داد:‌ دقایقی بعد  دو مرد وارد یک ساختمان سه واحدی شدند. ظاهر ساختمان بیانگر این بود که ساکنان در این خانه حضور ندارند، در همین راستا نیز ماموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و دستور ایست را صادر کردند. متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:‌ با اقدام متهمان به فرار، ماموران اقدام به تعقیب و گریز با متهمان کردند و چندین بار فرمان ایست را صادر کردند. اما دو متهم به فرار خود ادامه دادند که درهمین راستا ماموران با استفاده از شیوه‌های پلیسی و شلیک ۹ تیر هوایی موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

موسوی با اشاره به دستگیری و انتقال دو متهم به مقر انتظامی، گفت: در مقر انتظامی سوابق دو متهم مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که این دو نفر دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان هستند. همچنین دو متهم مورد بازرسی نیز قرار گرفتند که از آنان دو قبضه سلاح سرد و بیست عدد کلید کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند. همچنین در جریان بازجویی‌های فنی به ۱۵ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر معترف شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای دو سارق حرفه‌ای دستگیر شده، گفت: این دو نفر به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات ماموران پلیس برای شناسایی مالباختگان و دیگر جرائم احتمالی در دستورکار ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار دارد.  

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها