قتل دردناک فقط به خاطر خش روی خودرو!

پسر نوجوان که در جریان درگیری برسر خش روی یک خودرو با راننده گلاویز شده و او را با چاقو به قتل رسانده بود پس از یک سال زندگی مخفیانه در یک عملیات فرا استانی با تلاش کارآگاهان جنایی غرب استان تهران دستگیر شد.

قتل دردناک فقط به خاطر خش روی خودرو!

رسیدگی به این پرونده از یک سال پیش از وقتی روی میز کارآگاهان جنایی غرب استان تهران قرار گرفت که خبر  مرگ  مرد ۴۲ ساله ای در بیمارستان امام سجاد در جریان  درگیری  دریکی از خیابان‌های شهریار به پلیس اطلاع داده شد.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان زبده شهریار راهی بیمارستان شده و در تحقیقات اولیه دریافتند پسر نوجوانی بنام شهروز ۱۸ ساله در درگیری با مقتول او را با چاقو زخمی کرده و خیلی زود متواری شده است.

مرد زخمی که غرق در خون شده بود با کمک اهالی محل به بیمارستان امام  سجاد منتقل شد علی رغم تلاش کادر درمان مرد ۴۲ ساله جان باخت.

شهروز که با دستور قاضی پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود پس از یک سال سرانجام با تلاش کارآگاهان جنایی غرب استان تهران در یکی از شهرهای غرب کشور در یک عملیات فراستانی شناسایی و  دستگیر  شد.

متهم که حالا ۱۹ساله شده است پس از دستگیری و انتقال به دایره جنایی غرب استان تهران در بازجویی ها مدعی شد که من هرگز قصد کشتن مقتول را نداشتم وقتی با خاطر خشی که به خودرو مقتول خورد با وی درگیر شدم برای دفاع از خودم چاقویی که درجیبم بود را درآوردم و ضربه ای به گردن مقتول زدم من هرگز نمیخواستم او را بکشم و از ترس هم  متواری  شدم و حالا به شدت پشیمانم در این یک سال از شدت کابوس های شبانه خواب برچشمانم نمی‌آمد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها