زن خیانتکار با قرص متادون شوهرش را فلج کرد!

مردی که مدعی است قربانی یک عشق اشتباه شده و نامزدش او را فلج کرده است، از دادگاه برای این دختر اشد مجازات خواست.

زن خیانتکار با قرص متادون شوهرش را فلج کرد!

شاکی که مردی جوان است، یک سال قبل در حالی‌که نیمه‌جان بود، به بیمارستان برده شد و به‌طرز معجزه‌آسایی زنده ماند، اما آسیب‌ شدیدی که به مغزش وارد شده بود، او را فلج کرد.

گزارش این آزار خشن را ابتدا بیمارستان به ماموران داد. طبق گزارش پزشکی این مرد به نام رسول در حالت بیهوشی به بیمارستان برده شد و آثار جراحت‌های سنگینی روی بدن او دیده می‌شد. به این ترتیب پلیس مردی را که رسول را به بیمارستان برده بود بازجویی کرد. این مرد گفت: من نمی‌دانم برای رسول چه اتفاقی افتاده است. نامزدش سارا با من تماس گرفت و گفت رسول حالش بد شده است. من هم به خانه آنها رفتم و رسول را به بیمارستان آوردم. آنها گفتند رسول ۱۰ قرص متادون خورده است.

رسول به دلیل کمای عمیق مدت طولانی بیهوش بود و با اینکه پزشکان امیدی به زنده ماندن او نداشتند، در نهایت از کما خارج شد. او هنوز حال خوبی نداشت و نمی‌توانست صحبت کند. در این مدت ماموران سارا را تحت بازجویی قرار دادند.

پلیس تحقیقات نامحسوسی از سارا و مادرش انجام داد. همسایه‌ها گفتند بارها از این مادر و دختر شکایت کرده‌اند، چون مردان غریبه زیادی به خانه‌شان رفت‌وآمد دارند و همیشه در خانه آنها دعوا رخ می‌دهد./ اعتمادآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها