افشاگری از سوزاندن کودکان با اتو در یکی از مراکز نگهداری کودکان

منابعی می‌گویند ماه‌ها است که روزگار ۲۴ بچه بی‌سرپرست و بدسرپرست ساکن در یکی از مرکزهای نگهداری کودکان بی‌سرپرست وحشتناک است.

افشاگری از سوزاندن کودکان با اتو در یکی از مراکز نگهداری کودکان

گزارش روزنامه اعتماد از کودک‌آزاری در یک مرکز نگهداری کودکان؛ سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!

روزنامه اعتماد نوشت:

کودکی هفت، هشت‌ساله دچار شب‌ادراری می‌شود و این آغاز ماجراست: روز که برمی‌آید زندگی‌‌اش رنگ می‌بازد؛ آن‌طورکه یکی از مربیان این مرکز می‌گوید، نخست با همکاری رئیس و یکی از مربیان، دست‌وپای این کودک با اتو سوزانده می‌شود و بعد هم در حمام ساختمانی قدیمی که پر از سوسک است، زندانی شده و غذایش به نان‌ خشک و آب محدود می‌شود و این روند یک هفته ادامه پیدا می‌کند.

ماجرا را یکی از مربیان پیشین موسسه خیریه زنجیره مهر ماندگار به خبرنگار اعتماد اطلاع می‌دهد و صحت آن و دست‌کم سوزاندن دست‌و‌پای این بچه از طریق چند منبع دیگر هم تایید می‌شود، تصاویری هم صحت آن را اثبات می‌کنند. این تنها یکی از قصه‌های وحشتناک این مرکز است و منابعی می‌گویند ماه‌ها است که روزگار ۲۴ بچه بی‌سرپرست و بدسرپرست ساکن در این مرکز همین است.

پس از تماس منابعی با خبرنگار اعتماد و روایت این آزارها، موضوع پیگیری می‌شود و صحت دست‌کم بخشی از آزارها تایید می‌شود. همان روز این پرونده به منابعی در بهزیستی استان تهران و کشور هم منتقل می‌شود که بهزیستی پس از بررسی و تایید تخلفات صورت‌گرفته، به شیوه خود با این مرکز برخورد می‌کند./ اعتماد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها