آرایش خاص زنان برای مخفی سازی چهره در برابر دوربین‌های حجاب!

ناجنبش آرایش برای مخفی سازی چهره در برابر دوربین‌های شناسایی چهره، آغاز روند آنتاگونیسم و پیش‌آمد مرحله‌ای جدید از تقابل است.

آرایش خاص زنان برای مخفی سازی چهره در برابر دوربین‌های حجاب!

«گریم» علیه دوربین‌های چهره‌نگار / ناجنبش زنان اول پیروز می‌شود بعد صدایش درمی‌آید

خبرآنلاین در گزارشی تحلیلی تاکید دارد که ناجنبش آرایش برای مخفی سازی چهره در برابر دوربین‌های شناسایی چهره، آغاز روند آنتاگونیسم و پیش‌آمد مرحله‌ای جدید از تقابل است.

وزیر جوان دولت روحانی حالا متوجه یک خطر بزرگ شده است؛ خطری که پی‌آمد آن حضور زنان نقاب پوش به زودی در سراسر کشور خواهد بود. آیا نقاب مذکور به صورت «پوشیه» یا «برقع» خواهد بود؟

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود هوشیارانه از روش‌های سیستم هوشمند پلیس برای شناسایی زنان بی‌حجاب تحت عنوان «خطای بزرگ» یاد می‌کند و می‌نویسد:«خطای بزرگی می‌کنند؛ دقت سیستم بررسی امنیتی و پلیسی را در معرض و تقابل با عموم می‌گذارند.هم ضعف‌هایش آشکار می‌شود و هم ممکن است کارآیی خود را از دست بدهد.

از فردا احتمالا تبلیغ «آرایش (گریم) ضد تشخیص چهره پلیس» یا چیزی شبیه این رونق خواهد یافت.» این دیدگاه از یک پیش‌بینی مهم حکایت می‌کند؛ رفتن به سوی صنعت آرایش به معنای ناجنبشی که قادر است نقابی برای حرکت پنهانی و اقیانوسی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها