جزییات جدید از پلمب واحدهای صنفی و مراکز به خاطر بی حجابی/ اطلاعیه نیروی انتظامی

تعدادی از واحدهای صنفی به دلیل رعایت نکردن حجاب و بی‌توجهی به قوانین مرتبط مورد تذکر اولیه قرار گرفتند و متاسفانه برخی از واحدهایی که علی‌رغم توجیه و تذکر قبلی به قوانین بی‌توجهی کردند، براساس مصوبه وزارت کشور و با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

جزییات جدید از پلمب واحدهای صنفی و مراکز به خاطر بی حجابی/ اطلاعیه نیروی انتظامی

به گزارش مستقل آنلاین؛ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازدید کارشناسان از یک هزار و ۸۰۰ واحد صنفی در طرح عفاف و حجاب و پلمب تعدادی از مراکز متخلف خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که از ابتدای اجرای طرح عفاف و حجاب در شهر تهران، حدود یک هزار و ۸۰۰ واحد صنفی مورد بازدید کارشناسان قرار گرفته است. 

براساس این گزارش، تعدادی از واحدهای صنفی به دلیل رعایت نکردن حجاب و بی‌توجهی به قوانین مرتبط مورد تذکر اولیه قرار گرفتند و متاسفانه برخی از واحدهایی که علی‌رغم توجیه و تذکر قبلی به قوانین بی‌توجهی کردند، براساس مصوبه وزارت کشور و با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

مطابق اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، رستوران چیلار در بوستان نهج‌البلاغه از جمله واحدهایی است که به علت عدم رعایت موازین قانونی و اخلاقی علی‌رغم تذکر قبلی پلیس اماکن، پلمب شده است. 

همچنین براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فراجا، مجتمع تجاری اپال نیز علی‌رغم تذکرات قبلی پلیس مبنی بر رعایت موازین شرعی و قانونی توسط فروشندگان و مراجعین مبنی بر رعایت هنجارهای اجتماعی و فرهنگی در این فضای تجاری، تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف قضایی،  توسط پلیس پلمپ شده است. 

علاوه بر این براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فراجا، رستوران زئوس واقع در محله سعادت‌آباد تهران نیز از دیگر واحدهایی است که به علت عدم رعایت موازین شرعی و قانونی، توسط پلیس پلمب شده است. 

گفتنی است، اجرای طرح هوشمند عفاف و حجاب از ۲۶ فروردین امسال به دستور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی (فراجا) به صورت سراسری در سراسر کشور آغاز شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها