دانشجوهای بی‌تربیتِ دانشگاه تهران را اخراج کنید!

وزیر علوم چرا با گذشت بیش از یک‌ماه در مقابل اعمال این عده قلیل و شعارهای زننده و رکیک آنها اقدام نمی‌کند؟

دانشجوهای بی‌تربیتِ دانشگاه تهران را اخراج کنید!

انتقاد روزنامه شهرداری از وزیر علوم/ با دانشجویان معترض برخورد کنید/ کارمندان حراست، بیشتر از هیات علمی کار می کنند/دانشجویان مانند اراذل شعار می‌دهند

روزنامه همشهری نوشت: دانشجویی که در دانشگاه‌های تهران، سرانه تحصیل او از محل بودجه عمومی کشور قریب به ۴۰میلیون تومان می‌رسد(که این مقدار بیش از ۳برابر سرانه دانشگاه‌های سراسر کشور است) با یک اراذل و اوباشی که در گوشه شهر در حال آشوب است، یک شعار و یک عمل را تکرار می‌کند.

وزیر علوم چرا با گذشت بیش از یک‌ماه در مقابل اعمال این عده قلیل و شعارهای زننده و رکیک آنها اقدام درخوری که کمیته انضباطی دانشگاه براساس مصوبات قانونی مشخص کرده، عمل نمی‌کند و از اعتبار و حیثیت نهاد علمی کشور آنطور که شایسته است دفاع نمی‌شود؟

بیش از یک‌ماه است وضعیت دانشگاه‌های کشور به‌مانند خیابان‌ها درگیر فضای آشوب است که به بهانه زن، زندگی و آزادی باعث اختلال در روند عادی فعالیت علمی کشور شده است.

اختلال بیش از یک‌ماهه دانشگاه‌ها در ابتدای ترم تحصیلی و همزمانی آن با ورود دانشجویان جدید به دانشگاه باعث شده که بهره‌وری برخی از این دانشگاه‌ها با مشکلات جدی روبه‌رو شده و عملاً مراکز علمی کشور تبدیل به جولانگاه شعارها و رفتارهای تند و ساختارشکنانه شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها